וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון על דברי טראמפ בנושא נשיאת נשק: "הוא חצה קו אדום"

גורם בשירות החשאי מסר ל-CNN כי נוהלה עם טראמפ "יותר משיחה אחת" בשל רמיזתו על ירי ביריבתו בשל "רצונה לבטל את התיקון השני לחוקה". המועמד הרפובליקני עצמו הכחיש את הדיווח

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

השירות החשאי של ארצות הברית פנה לקמפיין של דונלד טראמפ בשל רמיזתו על התנקשות בהילרי קלינטון – כך מסר אמש (רביעי) גורם בשירות לרשת CNN. "הייתה יותר משיחה אחת", מסר הגורם. מצוותו של המועמד הרפובליקני נמסר כי הוא לא התכוון לעודד אלימות, והוא עצמו הכחיש את הדיווח לפיו נוהלה שיחה עמו. יריבתו הדמוקרטית אמרה הערב כי הוא "חצה קו אדום" בדבריו.

""למילים יש משמעות, חבריי, ואם אתה מתמודד לנשיאות או נשיא ארצות הברית, למילים יכולות להיות השלכות אדירות", אמרה אמש קלינטון בעצרת בחירות בדה מוין, איווה. "כל אחת מהתקריות האלו מוכיחות לנו שלדונלד טראמפ פשוט אין את המזג להיות נשיא והמפקד העליון של ארצות הברית". לדבריה, הוא מסית לאלימות. "אתמול ראינו את האחרונה בשורת הערות של טראמפ שחצו את הקו האדום".

לקריאה נוספת בנושא
המועמד שאינו יודע לשתוק: טראמפ קורס בסקרים - אך לא עוצר בלשונו
"בדיחה גרועה": סערה סביב הרמיזה של טראמפ להתנקשות בקלינטון

הילרי קלינטון בעצרת בחירות באיווה, ארצות הברית, 10 באוגוסט 2016. רויטרס
"אין לו את המזג להיות נשיא". קלינטון, הערב/רויטרס

המיליארדר אמר שלשום בעצרת בחירות בקרוליינה הצפונית כי קלינטון תבטל את התיקון השני לחוקה - המאפשר לשאת כלי נשק - אם תיבחר לנשיאה ותמנה שופטים לבית המשפט העליון. "לא יהיה איך לעצור אותה, חברים", אמר, אך הוסיף: "אולי בזכות התיקון השני לחוקה יש מה לעשות".

המועמד הרפובליקני ניסה להדוף את הביקורת נגדו וטען כי התקשורת פירשה לא נכון את דבריו. טראמפ אמר שהוא בסך הכל ניסה לאחד את תומכי הזכות לשאת נשק והפציר בהם לצאת ולהצביע. "זאת תנועה פוליטית חזקה. לא יכול להיות פירוש אחר לכך, עשו לי טובה", הוא אמר אמש בריאיון לרשת פוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully