וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מטורפת": ההודעה שסגרה את התיק נגד צוער שנחשד בתקיפת זוגתו

9.8.2016 / 15:15

רגע לפני סיום קורס קצינים, הודח ד' בחשד שהכה את זוגתו לשעבר כשניסה לשכנע אותה לבצע הפלה. ואולם, המסרונים ששמר והראה לשוטרים הציגו את המקרה באור אחר - והביאו לסגירת התיק. "מודעת לזה שאני אובססיבית"

טקס סיום קורס קצינים אחוד מחזור 45. דובר צה"ל
נאלץ להישאר במפקדה בעת שחבריו סיימו את הקורס/דובר צה"ל

רגע לפני סיום קורס הקצינים, הודח ד' בגלל תלונה שהוגשה נגדו על ידי זוגתו לשעבר, שטענה כי תקף אותה בניסיון לכפות עליה לבצע הפלה. הוא לא זכה לקבל את הדרגות, ונותר במפקדה. ואולם, בשבוע שעבר, חודשיים לאחר שהוגשה התלונה, החליטה המשטרה לסגור את התיק מחוסר ראיות, לאחר שד' חשף בפני החוקרים מסרונים שכתבה לו המתלוננת ומטילים ספק באמינותה.

לדבריו של ד', שטען כי הוא זה שהוכה ולא בת זוגו לשעבר, השניים ניהלו במשך שלוש שנים מערכת יחסים אמוציונלית ולא יציבה. בכל פעם שביקש לסיים את הקשר, לטענתו, התחננה המתלוננת שלא יעזוב אותה ונשבעה שתחדל מהתנהגותה.

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ אמסלם: לאסור קיום חקירה פלילית נגד ראש ממשלה בעבירות קלות
הרמטכ"ל נתן אור ירוק: עיר הבה"דים בנגב מתרחבת
בין מינכן לאיראן: ליברמן מגלה את אמריקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה שבועות לאחר שהצליח לשים סוף לקשר, בערב יום העצמאות, נפגשו השניים במסיבה, התכתבו במסרונים וקבעו להיפגש ולקיים יחסי מין. למחרת, התקשרה הצעירה לד' וסיפרה לו כי היא כבר לא נוטלת גלולות מאחר שהם לא יחד, ולכן קיים חשש שהיא בהיריון. היא ביקשה ממנו שיקנה לה את גלולת היום שאחרי, אך כשהגיע לתת לה אותה – היא סירבה, לטענתו, לקחת אותה. עוד הוא סיפר כי במקום לקחת את הכדור, מצאה המתלוננת לנכון לקרוא לו שיר אהבה שכתבה לו.

בשלב זה הבין ד' שרומה וניסה להתקשר להוריה, אך לדבריו המתלוננת חטפה ממנו את הטלפון, סטרה לו, הניחה את ראשה על איבר מינו וכשניסה להתנער ממנה היא איימה כי תתלונן שאנס אותה. הוא ניסה לצאת מהמכונית ולדבר עם הוריה, אך לטענתו היא רדפה אחריו, לא נתנה לו לשוב לרכב וחסמה לו את הדרך, כך שנאלץ לרתק אותה לקרקע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"סגירת התיק היא החלטה אמיצה ונכונה"

זמן לא רב לאחר מכן הגיעה התלונה במשטרה. ד' שמר חלק גדול מהמסרונים שכתבה לו לאורך השנים, ומצביעים על קווים מניפולטיביים באישיותה. "אני מודעת לזה שאני מעצבנת ובלתי נסבלת... ומניפולטיבית ושאני ממש צריכה תשומת לב ושאני קצת אובססיבית לגביך. אבל אני באמת מודעת לזה ומנסה לעבוד על זה", כתבה.

בהודעה נוספת ששלחה כתבה: "אתה המראה שלי. כאילו מי אם לא אתה יוכל להגיד לי שאני אובססיבית מטורפת וכשלא הייתי אובססיבית עליך, הייתי אובססיבית על האוכל שאני אוכלת".

עתה, כשנסגר התיק, יוכל לסיים ד' את קורס הקצינים. עורך דינו, אלון אייזנברג, מסר: "החלטה אמיצה ונכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully