וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שבתו ואשתו נהרגו בתאונה בפוריידיס: "איבדתי את היקר מכל"

9.8.2016 / 0:50

ממיטתו בבית החולים בחיפה, סיפר בבכי סעיד נעים על האובדן הקשה שחווה לאחר שנהג משאית חצה באדום ופגע במכונית שבה נסע עם משפחתו. "כל מה שנשאר לי זה לצאת מכאן ולגדל את הילדה שנשארה לי"

עריכה: מתן חדד

"כל מה שנשאר לי זה לצאת ולגדל את הילדה שנשארה לי" – כך אמר אתמול (שני) סעיד נעים מיפו, שנפצע באורח בינוני בתאונת הדרכים בפוריידיס לפני כשבוע שבה נהרגו אשתו אנג'ליק, גיסתו אולגה ובתו בת השנתיים, קלואי. הוא מאושפז במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים רמב"ם שבחיפה. "קל לדבר על התאוששות, אבל את מה שאני עובר בפנים אף אחד לא יכול להבין. איבדתי את אשתי, את הבת שלי. את אחות של אשתי", אמר בבכי.

מעצרו של נהג המשאית הפוגע, כמאל דיאב בן ה-62, הוארך בפעם השלישית אתמול בשלושה ימים. על פי החשד, דיאב – בעל עבר של 102 עבירות תעבורה – היה תחת השפעת סמים בעת שפגע במכונית שבה היו בני המשפחה שחזרו מחתונה. "לא מאחל לאף משפחה בעולם דבר כזה, אפילו לשונאים שלנו. אני מקווה שהמדינה תטפל בעניין הזה", אמר נעים. "זה כואב, אני לא יכול להראות לכם כמה זה כואב. אני מודה לכל בן אדם, לכל איש שעמד ותמך. לצערי זה לא מנחם, כי איבדתי את הדברים הכי יקרים לי בעולם".

עוד בנושא:
"משוגע אחד גדע חיים שלמים": ההרוגות בתאונה בכביש 4 הובאו למנוחות
102 עבירות תעבורה: הוארך מעצר נהג המשאית שחשוד בהריגת 3 נשים

הלוויתן של הרוגות תאונת הדרכים בצומת פוריידיס, כנסיית סנט ג'ורג', יפו. אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
הלווייתן של שלוש הנשים בכנסיית סנט ג'ורג' ביפו בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

התאונה אירעה סביבות השעה 1:00 בצומת פוריידיס. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה קבע את מותה של אשקר במקום ופינה את ארבעת הפצועים לבית החולים הלל יפה בחדרה, תוך פעולות החייאה בשתי הפצועות באורח אנוש. בבית החולים מתו הפעוטה ואמה מפצעיהן.

(עדכון ראשון: 19:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully