וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם רובוט-הילרי נמסה?": טראמפ משמיץ את יריבתו בסרטון חדש

בסרטון נראים קטעים מנאומים של קלינטון ובהם היא מתבלבלת - במקום "יריבי" היא אומרת "בעלי", ובמקום "לא נעלה מסים", היא מבטיחה: "נעלה מסים". טראמפ, המדשדש בסקרים, אמר: "דאעש מזילים ריר על האפשרות שתהיה נשיאה"

עריכה: שניר דבוש

(בוידאו: סרטון הקמפיין שהפיץ טראמפ בפייסבוק נגד קלינטון)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, המשיך בקו שנקט מאז החל הקמפיין שלו והוא להשמיץ את יריביו. הלילה (ראשון) העלה טראמפ לעמוד הפייסבוק שלו סרטון נגד המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון, תחת הכותרת "האם רובוט-הילרי נמסה?".

בסרטון נראים שני קטעים מנאומים שנשאה קלינטון במהלך הקמפיין, כאשר המשותף להם הוא הבלבול בדבריה של שרת החוץ לשעבר. בקטע הראשון היא מתבלבלת במילה "יריבי" ובמקומו אומרת בטעות את המילה "בעלי". בקטע השני היא נשמעת אומרת "נעלה מסים עבור מעמד הביניים", כשלמעשה היא התכוונה להשתמש במילת השלילה – "לא נעלה מיסים עבור מעמד הביניים". הסרטון מסתיים בתמונתה של קלינטון שבה נראה כאילו דמותה עוברת קצר חשמלי. יחד עם הסרטון כתב טראמפ: "הילרי קלינטון לא ראויה להיות הנשיאה הבאה שלנו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לשכת ראש הממשלה: נתניהו הופתע מהודעת ליברמן על הסכם הגרעין
"לא רוצים לפחד מגירוש": הקול ההיספני שעשוי להכריע את הבחירות בארה"ב
פניית הפרסה של טראמפ: הודיע על תמיכה ביו"ר בית הנבחרים ראיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמותה של קלינטון "עוברת קצר חשמלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעצרת בחירות שקיים הלילה בניו המפשיר אמר כי בדאעש "מזילים ריר" על האפשרות שקלינטון תיבחר לנשיאה וציין את "הקצר החשמלי" שאותו הזכירה יריבתו הדמוקרטית שדיברה על חקירת ה-FBI סביב שימושה במיילים פרטיים בזמן שהייתה שרת החוץ.

"האנשים במדינה הזאת לא רוצים מישהו עם קצר חשמלי. לא בתור הנשיא", אמר טראמפ בעצרת בעיר ווינדהאם, כשהוא מצביע על ראשו. "זכרו חברים, דאעש מסתכל. הם חולמים על הילרי קלינטון. הם מסתכלים עליה ואומרים 'לא יכול להיות שזה קורה לנו. זה נהדר'". לדבריו, "הם רק צופים ומסתכלים והם מזילים ריר, הם מזילים ריר. הם אומרים שזה מה שאנחנו רוצים".

המועמד הרפובליקני חווה ימים קשים בסקרים בעקבות דבריו על משפחת החייל המוסלמי שנהרג בעיראק. בסקר של "וושינגטון פוסט" ורשת ABC שפורסם הבוקר עולה כי הוא בפיגור של 8% מקלינטון, עלייה של 4% מאז הסקר הקודם המשותף לשני גופי התקשורת. לפי התוצאות, קלינטון זוכה ל-45% תמיכה לעומת 37% לטראמפ, המועמד הליברטיאני גארי ג'ונסון זוכה ל-8% ואילו המועמדת מטעם המפלגה הירוקה, ג'יל סטיין, זוכה ב-4%.

(עדכו ראשון: 5:50)

דונלד טראמפ באירוע בחירות בניו המפשייר, 6 באוגוסט 2016. רויטרס
המצב בסקרים לא מחמיא. טראמפ, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully