וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לטרור: אישה נהרגה וחמישה נפצעו מדקירות במרכז לונדון

צעיר בן 19 דקר עוברי אורח בכיכר ראסל שבמרכז הבירה הבריטית. הוא נעצר, ועל פי המשטרה המקומית הוא בעל עבר של הפרעות נפשיות. "בשלב זה עלינו לבחון את כל המניעים האפשריים למתקפה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

אישה כבת 60 נהרגה הלילה (חמישי) וחמישה בני אדם נוספים נפצעו מדקירות סכין בכיכר ראסל שבמרכז לונדון, בירת בריטניה. המשטרה המקומית דיווחה כי אדם חמוש בסכין הגיע אל אזור הכיכר, הסמוכה למוזיאון הבריטי, והחל לדקור את העוברים והשבים. אחת הנשים שדקר נפצעה פצעים אנושים ומותה נקבע בהמשך. לא נמסר מצבם של הפצועים האחרים.

הדוקר, בן 19, נעצר, לאחר ששוטר השתלט עליו באמצעות אקדח הלם (טייזר). משטרת לונדון מסרה כי נבדק חשד שמדובר באירוע טרור, אך לצעיר ישנו עבר של הפרעות נפשיות, ונראה שזהו "הגורם העיקרי" למתקפה.

גורם במשטרה המקומית מסר כי מחלק הרצח מוביל את החקירה בסיוע של היחידה ללוחמה בטרור. "בשלב זה עלינו לבחון את כל האפשרויות בנוגע למניע, ולכן האפשרות שמדובר בטרור נותרה על השולחן", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
גל הטיהורים מגיע לספורט: טורקיה הדיחה 105 שופטי כדורגל
סגן מזכ"ל חיזבאללה: "ארצות הברית מעכבת את פתרון המשבר בסוריה"
"הרפובליקנים בפאניקה": כדור השלג שמאיים לרסק את הקמפיין של טראמפ

אישה נהרגה וחמישה נפצעו מדקירות בכיכר ראסל שבלונדון 4.8.16. טוויטר (@ShaunMMurray), אתר רשמי
הדוקר נעצר באמצעות אקדח הלם. כיכר ראסל, הלילה/אתר רשמי, טוויטר (@ShaunMMurray)
תחנת הרכבת התחתית כיכר ראסל בלונדון. רויטרס, רויטרס
600 שוטרים נפרסו אתמול ברחבי לונדון להגברת האבטחה. תחנת הרכבת התחתית בכיכר ראסל/רויטרס, רויטרס

ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, התייחס לאירוע וקרא לתושבי העיר להישאר רגועים. "ביטחונה של לונדון הוא בראש סדר העדיפויות שלי", הדגיש. " אני קורא לכל התושבים להישאר רגועים, אך להיות עירניים. בבקשה דווחו על כך דבר חשוד למשטרה".

אתמול הודיעה משטרת לונדון כי 600 שוטרים יתגברו את האבטחה בעיר, עקב הפיגועים האחרונים באירופה. בהודעה צוין כי אין איום נקודתי על העיר. כיכר ראסל הייתה אחד ממוקדי מתקפת הטרור ברכבת התחתית של לונדון בשנת 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully