וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה הרוגים בשלושה ימים: הקיץ הקטלני בכבישי ישראל

4.8.2016 / 0:31

לאחר התאונה הקטלנית השבוע שגבתה את חייהן של שתי נשים ופעוטה, עלה מניין ההרוגים בתאונת השנה ל-213 בני אדם - 71 מתוכם רק ביוני ויולי. למעט שנת 2008, זהו בקיץ הקטלני ביותר בכבישים בעשור האחרון. מנכ"ל "אור ירוק": "תוצאה של הזנחה ממושכת". צפו במפת התאונות

ספק 500

אולגה אשקר, אנג'ליק נעים ובתה בת השנתיים, קלואי, נהרגו שלשום בלילה (שלישי) מפגיעת משאית שחצתה באור אדום את צומת פורדיס. בכך, עלה ל-213 מניין ההרוגים בכבישים מתחילת שנת 2016. בחודשים יוני ויולי לבדם נהרגו 71 בני אדם בכבישי ישראל, זאת לעומת 54 הרוגים בחודשיים המקבילים אשתקד - עלייה של 25%.

עד כה, בשלושת הימים הראשונים של אוגוסט נהרגו כבר שישה בני אדם. למעט שנת 2008 - מדובר בקיץ הקטלני ביותר בכבישים בעשור האחרון. בחודש יוני נהרגו 38 בני אדם, לעומת 27 הרוגים ביוני 2015; וביולי נהרגו 33 בני אדם, לעומת 27 הרוגים בחודש המקביל אשתקד.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"משוגע אחד גדע חיים שלמים": ההרוגות בתאונה כביש 4 הובאו למנוחות
ועדת הכלכלה: הממשלות הפקירו את הנהגים בכבישים
"הן חזרו מחתונה, לא מעכלים": נהג המשאית חשוד שנהג תחת השפעת סמים

"התוצאה של היעדר נוכחות משטרתית בכבישים ושנים של הזנחה בתשתיות, מביאים את ישראל לשנה רביעית של עלייה במספר ההרוגים וכישלון ענק של משרד התחבורה", אמר שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק". "כדי לצמצם את מספר ההרוגים הגבוה השנה ולעצור את המגמה, במשרד לביטחון פנים חייבים להאיץ את רכישת 200 הניידות למשטרת התנועה כדי להגביר את הנראות והנוכחות המשטרתית בכבישים, במטרה למנוע עבירות תנועה שמסכנות את החיים של כולנו".

(עדכון ראשון: 21:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully