וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון קיבל את הערעור: "המשסף מאינטל" לא ישוחרר מהכלא

3.8.2016 / 18:40

טל מוסקוביץ', שניסה לרצוח את עמיתתו לעבודה בחיפה ונגזרו עליו 18 שנות מאסר, לא ישוחרר - בניגוד להחלטת ועדת השחרורים ובית המשפט המחוזי. הוא ימשיך בטיפול למשך חצי שנה לפחות ולאחר מכן תבצע ועדת השחרורים הערכה מחודשת

טל מוסקוביץ', הורשע בניסיון רצח אישה בחיפה. חדשות 10, מערכת וואלה! NEWS
ימשיך בטיפול. מוסקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, חדשות 10

בית המשפט העליון קבע היום (רביעי) כי טל מוסקוביץ', שנודע בתור "המשסף מאינטל", לא ישוחרר מהכלא. בכך קיבל את ערעור המדינה וביטל את החלטת ועדת השחרורים ובית המשפט המחוזי. "אנו מורים בשלב זה כי הערעור יתקבל והחלטתה של ועדת השחרורים מיום 30.5.2016 תבוטל", נכתב בפסק הדין.

מוסקוביץ', בן 36 מחיפה, ריצה עד כה 13 שנות מאסר מתוך 18 שנגזרו עליו, לאחר שהורשע בניסיון לרצוח את עמיתתו לעבודה בחברת אינטל, כששיסף את גרונה בסכין ודקר אותה כמה פעמים.

"המשיב ימשיך בהליך הטיפולי שבו הוא נתון בכלא חרמון לתקופה של לא פחות משישה חודשים", קבע העליון. "בחלוף התקופה האמורה ייערך למשיב אבחון פסיכולוגי נוסף שיבדוק את הפקת התועלת שלו מהטיפול ואת המסוכנות הנשקפת ממנו. לאחר מכן, תשוב ועדת השחרורים ותדון בעניינו, בהתחשב במכלול השיקולים הצריכים לעניין".

ההחלטה מגיעה לאחר שבית המשפט המחוזי בנצרת דחה פעמיים את עתירת המדינה בנוגע לשחרורו של מוסקוביץ'. הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי, שדחה את ערעור המדינה, ציין בהחלטתו כי "האסיר מיצה בכלא את כל ארגז הכלים שבידי שירות בתי הסוהר וכי מחוץ לכותלי הכלא הוא ילווה בתהליך הסתגלות". עוד ציינו כי על פי ההערכה הפסיכיאטרית הוא נמצא ראוי לשחרור ובנוסף הוא "צלח את משבר דחיית שחרורו המוקדם וממשיך בהתנהגות ראויה ומשביעת רצון".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"משוגע אחד גדע חיים שלמים": ההרוגות בתאונה כביש 4 מובאות למנוחות
הושגה פשרה: הגננות לא יחויבו לדווח להורים על ילדים שלא הגיעו לגן
ממשיך להסתבך: "טראמפ שאל את יועצו - מדוע שלא נשתמש בנשק הגרעיני?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully