וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד שהוביל למעצר "רוח הרפאים" שמרחה צואה על הדלת

7.8.2016 / 6:13

כמו בסרט אימה יפני: אישה עברה מסע הטרדות ע"י "רוח רפאים" מסתורית שמרחה צואה ושתן על דלת ביתה שוב ושוב כבר שבעה חודשים. לדברי הקורבן, הרוח התבלבלה בכתובת

יוטיוב

משטרת דאלי שבצפון סין, עוסקת כבר מספר חודשים במסע חיפושים אחרי רוח רפאים יפנית - או ליתר דיוק - אדם הלבוש בסדין לבן, פאה שחורה ומסיכה - שמפזר צואה ושתן על דלת ביתה של אישה מסכנה, המואשמת בשוגג שהיא "מאהבת שהורסת משפחות".

במהלך 7 החודשים האחרונים, ה"רוח" הגיעה לביקור פתע לא פחות מ-13 פעמים - ופיזרה על הדלת ותחתיה כל מיני סוגים של פסולת מסריחה.

רוח רפאים יפנית. צילום מסך
מאוד אמין: רוח רפאים יפנית מורחת צואה על דלת הקורבן שלה. למה לא להסתפק במסכה?/צילום מסך

בתקשורת המקומית דווח שהאישה, גברת יאנג, טוענת שהכל נובע מאי הבנה אחת גדולה. מסע ההטרדות שלה החל כשמצאה פתק מחוץ לדלת הכניסה לביתה בינואר האחרון בו הואשמה - שלא בצדק לדבריה - בניהול רומן שגרם לפירוק משפחה. מאחר שמצלמות האבטחה בבניין שבורות, היא לקחה את העניינים לידייה והתקינה מצלמה המשקיפה על דלת הכניסה לבית. כשצפתה בהקלטות הזדעזעה יאנג לגלות שהמטריד שלה הוא חיקוי זול של סמארה מ"הצלצול" - והאמינה שמדובר בגבר. היא השאירה לו פתק בו ביקשה להפגש פנים אל פנים בכדי להסביר לו את הטעות שלו, אבל הוא לא הגיע לפגישה.

אבל לבסוף כנראה נמאס לו מהתחפושת והוא הגיע למקום בלעדיה, והצילומים הועברו למשטרה שכבר חקרה את הפרשה. גבר בן 42 נתפס בשבוע שעבר (חמישי) והוא נעצר ל-20 ימים עד שתסתיים החקירה.

עוד באותו נושא

צפו: רוח של קניבל השתלטה על דוגמנית בשידור חי ודרשה דם

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד שהביא לתפיסת ה"רוח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully