וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נורה במהלך שוד פיצרייה בנשר - ומת; החשודים נמלטו

2.8.2016 / 8:42

בשוד שאירע בסמוך להיכל התרבות בעיר נפצע באורח אנוש דניאל חייקין, בן 19, שעבד כשליח בכמה מסעדות מזון מהיר. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה אך במהלך הלילה מת מפצעיו. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורים

זירת הירי בפיצריה בנשר, 1 באוגוסט 2016. דוברות המשטרה, אתר רשמי
המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים. זירת הירי בנשר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

דניאל חייקין, בן 19 וחצי, מת הלילה (שלישי) לאחר שנפצע באורח אנוש אמש מירי במהלך שוד בפיצרייה "פדאל" בדרך השלום בנשר, בסמוך להיכל התרבות. המקרה אירע סמוך לחצות. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה - אך במהלך הלילה נקבע מותו. גופתו של חייקין נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. החשודים ניסו תחילה להימלט מהמקום על הקטנוע של חייקין, אך נכשלו ונמלטו בריצה. המשטרה פתחה בסריקות לאיתורם.

חייקין, שעבד כשליח עצמאי בכמה מסעדות מזון מהיר בנשר, ניסה לעצור את השודדים, אך אלה היכו אותו וירו בחזהו. הוא הותיר אחריו את הוריו ושני אחים צעירים. טרם נמסר מועד הלווייתו. הוריו של חייקין סיפרו כי הם חשים הלם גדול בעקבות המקרה וכי עבד ללא לאות כדי לסייע בפרנסת המשפחה. הם משוכנעים כי השודדים אינם תושבי העיר.

ראש עיריית נשר, אבי בינמו, מסר: "עיריית נשר מוסרת את תנחומיה למשפחת חייקין ותסייע למשפחה בכל שיידרש. דניאל היה בחור מקסים, נדיב וטוב לב שסייע למשפחתו בגידול אחיו הקטנים. המוקד העירוני מסייע למשטרת ישראל בחקירת האירוע ואני סמוך ובטוח שמשטרת ישראל שתמצא במהרה את הפושעים ותביא אותם לדין".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי 15 שנות מאסר: אתי אלון בדרך לשחרור מוקדם מהכלא
פינטו: "חשבתי שזה לא היה שוחד - היום אני מבין שחציתי גבול"
בתוך שעה: הרוג וחמישה פצועים בתאונות דרכים בגליל העליון

זירת הירי בפיצריה בנשר, 1 באוגוסט 2016. דוברות המשטרה, אתר רשמי
החשודים ניסו להימלט על הקטנוע של חייקין. זירת הירי, הלילה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

פרמדיק מד"א אביעד לסרי שפינה את חייקין מהמקום סיפר: "במרכז המסחרי ראינו צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו במהירות תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות לבית החולים כשמצבו אנוש".

זמן קצר לפני כן נפצע גבר כבן 30 באורח קשה ברחוב שאול המלך בכפר סבא, ייתכן שמירי או מדקירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר בעיר עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. הרקע למקרה נבדק.

במקרה ירי נוסף שאירע אתמול נפצעה צעירה בת 22 באורח בינוני ברחוב אלברט קיוסו שביפו. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון שבחולון. המשטרה מסרה כי הרקע לאירוע הוא פלילי. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו זירה ברחוב ופתחו בחקירה.

(עדכון ראשון: 1:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully