וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גגות טהראן: ההכשרה החדשה והנועזת של השוטרות האיראניות

בכיר במשטרת איראן הכריז כי גם השוטרות יתחילו בקרוב לעבור אימוני פארקור, שיסייעו להן "להתמודד עם המכשולים השונים בעיר". הוא הבהיר: "לנשים יש תפקיד חשוב במשטרה. הן מסוגלות לעשות הכול"

שוטרות איראניות. "מהר", צילום מסך
מעודדים פעילות ספורטיבית. שוטרות איראניות/צילום מסך, "מהר"

ראש תחום ההכשרות במשטרת איראן, אמיר חוסיין יאברי, הכריז אתמול (ראשון) בריאיון עם סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" כי "בזמן הקרוב" השוטרות יתחילו לעבור אימוני פארקור. יאברי טען כי מדובר בצעד נוסף בקידומן של נשים בשורות המשטרה, והבהיר כי "הנשים מסוגלות לעשות הכול במסגרת המשטרה".

"לנשים יש תפקיד חשוב במשטרה", הדגיש הבכיר, שציין כי לאחרונה שולבו נשים רבות במרכזי ייעוץ משטרתיים. כמו כן, ציין יאברי כי השוטרים כולם יכולים להתפתח בזכות תכניות ספורטיביות, כולל במסגרת הפעילות השוטפת ברחבי הערים במדינה ועל מנת "להתמודד עם המכשולים השונים בעיר".

עוד בוואלה! NEWS:
"פוגע במוסר של החברה": איראן השמידה מאה אלף צלחות לוויין
איראן: בת הנשיא לשעבר נפגשה עם מנהיגה דתית נרדפת - ועוררה סערה
משמרות המהפכה האיראניים נגד קים קרדשיאן: "סוכנת עוינת למדינה"

שוטרות איראניות. "מהר", צילום מסך
נשים שולבו בכוחות המשטרה בשנת 2003/צילום מסך, "מהר"

ההכרזה מצד המשטרה מגיעה לאחר שבשבועות האחרונים דווח כי השוטרים הגברים כבר החלו באימוני פארקור, ומשטרת איראן מפעילה כבר שלושה מרכזי הכשרה כאלה לגברים. זאת, לדברי יאברי, גם במסגרת המגמה לעודד את אנשי כוחות הביטחון לעסוק בפעילות ספורטיבית באופן קבוע.

נשים שולבו בשורות המשטרה האיראנית בשנת 2003, לראשונה מאז המהפכה האסלאמית של 1979. פארקור הוא ספורט אורבני שמורכב מריצה, טיפוס, קפיצות ומרכיבים נוספים, תוך שימוש במכשולים הקיימים במרחב העירוני באופן יצירתי. הספורט צבר פופולריות באיראן בשנים האחרונות, וקיימות במדינה קבוצות רבות של צעירים שמתאמנים בפארקור באופן קבוע ברחובות הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully