וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גל הפיגועים: דאעש מסביר למערב "למה אנחנו שונאים אתכם"

בגיליון החדש של כתב העת של "המדינה האסלאמית" קרא הארגון לפעולות טרור נוספות במערב: "מצפים מהפגאנים לעצור ולחשוב". גם היהדות מככבת: "היינו גורמים לשואה להיראות כמו סיפור לפני השינה"

עריכה: יאיר דניאל

(צפו: המחבלים מנורמנדי נשבעים אמונים לדאעש)

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם אתמול (ראשון) גיליון חדש של כתב העת שלו בשפה האנגלית, "דאביק". הגיליון ה-15 במספר, שכותרתו "לשבור את הצלב", מתמקד בפעולות הטרור של הארגון במדינות המערב, ובמרכזו ראיונות וטורים אישיים של נשים וגברים ממדינות המערב שהמירו את דתם לאסלאם והצטרפו לארגון.

"זמן קצר לאחר המתקפה המבורכת על מועדון החוטאים הצלבנים על ידי לוחם הקודש עומר מטין, פוליטיקאים אמריקנים מיהרו לגנות את הירי, ולכנות אותו פשע שנאה, מעשה טרור ומעשה של אלימות חסרת היגיון", נכתב באחד מהמאמרים בכתב העת, שגינה את "תרבות התקינות הפוליטית" בעקבות הירי במועדון הגייז "פולס" באורלנדו. הכותבים הבהירו: "פשע שנאה? כן. מוסלמים שונאים חוטאים ליברליים ללא כל ספק. מעשה טרור? בהחלט. המוסלמים צוו להטיל אימה באויבי האל. אבל מעשה של אלימות חסרת היגיון? היינו חושבים שהמערבי הממוצע, עד עכשיו, היה נוטש את הטענה המאוסה כי הפעולות של לוחמי הקודש – שהכריזו שוב ושוב על מטרותיהם, את כוונותיהם ואת המניעים שלהם – אינן הגיוניות".

עוד בוואלה! NEWS:
מוסלמים מעיירת המחבל מצרפת מסרבים לקבור אותו: "כתם לאסלאם"
נזירה ששרדה את הפיגוע בכנסייה בצרפת: "המחבל חייך ודיבר על שלום"
"חילול הקודש": מנהיגי הדתות בצרפת מאוחדים נגד הפיגוע בכנסייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למה אנחנו שונאים אתכם, ולמה אנחנו נלחמים בכם". גיליון "דאביק" החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אתם מפרידים בין דת למדינה, ובכך מעניקים סמכות עליונה לגחמות ולתשוקות שלכם, דרך המחוקקים שאתם ממנים בהצבעה"

המאמר עוד יוצא נגד מה שהוגדר "תנועת האסלאם-היא-דת-של-שלום" ומקדמיה, לטענת דאעש, בכלי התקשורת, בפוליטיקה ובקרב "אנשי הדת הכופרים". לא במכוון, דברי הארגון זכו היום לתגובה נחרצת מצד קהילות מוסלמיות ברחבי אירופה, שהשתתפו בטקסים בכנסיות בעיקר בצרפת ובאיטליה, על מנת להפגין אחדות וסולידריות לאחר המתקפות האחרונות באירופה.

בפתח מאמר נוסף, נכתב כי "חשוב להבהיר למערב באופן ברור – פעם נוספת – למה אנחנו שונאים אתכם ולמה אנחנו נלחמים בכם". הסיבה הראשונה, לטענת הכותבים, היא "כי אתם כופרים. אתם דוחים את אחדות האל, נושאים את שמו לשווא, טוענים שיש לו בן ומפיצים שקרים על נביאיו ושליחיו". סיבה נוספת היא "כי החברות החילוניות והליברליות שלכם מאפשרות דברים שאללה אסר, ואוסרות על דברים שאללה ציווה עליהם. אתם מפרידים בין דת למדינה, ובכך מעניקים סמכות עליונה לגחמות ולתשוקות שלכם, דרך המחוקקים שאתם ממנים בהצבעה".

"במקרה של הקיצון האתאיסטי, אנחנו שונאים אתכם וקוראים למלחמה נגדכם כי אתם שוללים את קיום האל", צוין בסעיף השלישי של המאמר. הסיבה הרביעית מתייחסת ל"פשעים שלכם נגד האסלאם", והסיבה החמישית כי "הפשעים שלכם נגד המוסלמים; המל"טים ומטוסי הקרב שלכם מפציצים והורגים את אנשינו". לבסוף, בסעיף האחרון, נכתב: "אנו שונאים אתכם כי אתם פולשים לאדמותינו. כל עוד נותר סנטימטר של אדמה שעלינו להשיב, הג'יהאד ימשיך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לשבור את הצלב". שער הגיליון החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאמר נוסף, נכתב: "אחרי המתקפות באורלנדו (ארצות הברית), דאקה (בנגלדש), מניינוויל, ניס ונורמנדי (צרפת) וורצבורג ואנסבך (גרמניה), שהובילו למות הקדושים של 12 חיילי החליפות ולמותם ולפציעתם של יותר מ-600 צלבנים, היינו מצפים מעובדי הצלב ומהפגאנים הדמוקרטים של המערב לעצור ולחשוב על הסיבות מאחורי היריבות והעוינות של המוסלמים כלפי המערביים, ואפילו שוקלים מחילה באמצעות נטישת הכפירה וקבלת האסלאם".

"אבל הקדחת וההזיה שנגרמו מחטא, אמונות תפלות וחילוניות הרדימו את מה שנותר ממוחם ומחושיהם", עוד נטען. "ההתמכרויות ההדוניסטיות שלהם שיעבדו אותם לאלים שקריים, כולל אנשי הדת, המחוקקים והתשוקות שלהם".

שיעור עברית לחיילי החליפות

חלק נכבד מהגיליון החדש מוקדם לפנייה ל"אנשי הספר", כלומר הנוצרים והיהודים, ולניתוח תיאולוגי והיסטורי מעמיק שנועד להוכיח כביכול כי שתי הדתות סילפו את האמת האלוהית, וכי על המאמינים לקבל על עצמם את האסלאם. באופן חריג למדי, הגיליון עתיר בציטוטים מהתנ"ך ומהברית החדשה, שכביכול מצדיקים את האסלאם ומבשרים על בואו של הנביא מוחמד, ואף כוללים ניתוח לשוני של כמה מונחים בסיסיים בשפה העברית והארמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קטע מהתורה". מגילה עתיקה שהופיעה בגיליון "דאביק" האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעה חריגה. הסבר לשוני על מקור שם האל, באותיות עבריות, ערביות ואשוריות/מערכת וואלה!, צילום מסך
"היפנים היו ממירים את דתם לאסלאם, ואם הם היו מתעקשים, אולי פצצה גרעינית נוספת הייתה משנה את דעתם"

"ההבדל הברור בין מוסלמים ליהודים ולנוצרים המושחתים והסוטים הוא שהמוסלמים אינם מתביישים למלא את צו האל בכל הנוגע למלחמה ולאכיפת החוק האלוהי", נטען במאמר נוסף – שיצא גם נגד זרמים שונים באסלאם. המשך המאמר מתאר מצב שבו "המוסלמים, במקום הצלבנים" היו מובילים אירועים היסטוריים כמו ההשתלטות על אדמות הילידים בצפון אמריקה או מלחמת וייטנאם.

לטענת הכותבים, "לא היו אז חרטות על הרג או שעבוד שלהם. לוחמי הקודש היו פועלים בלי צורך להיות 'תקינים פוליטית' ולהתנצל שנים לאחר מכן". כך, למשל, היפנים "היו מוכרחים להמיר את דתם לאסלאם, ואם הם היו מתעקשים, אולי פצצה גרעינית נוספת הייתה משנה את דעתם". אזרחי וייטנאם "היו צריכים לבחור בין קבלת האסלאם לשדות של נפאלם".

בין היתר, מבטיחים הכותבים כי דאעש היה ממשיך את סחר העבדים הטרנס-אטלנטי, ומכריח את הילידים באמריקה להתאסלם. "בכל הנוגע ליהודים הבוגדניים באירופה ובשאר העולם – אלה שבגדו בברית שלהם – הגברים כולם היו עומדים בפני טבח שהיה גורם לשואה להיראות כמו סיפור לפני השינה", נטען, "הנשים שלהם היו הופכות למשרתות של מי שהרג את אביהן ואחיהן".

(עדכון ראשון: 21:48)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער האחורי של גיליון "דאביק" האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully