וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא רצה להרוג את הילד": תמלילי חקירתה של האם ההרה שהוכתה

1.8.2016 / 11:47

א' ושמואל מוחבר מבית שמש ניהלו רומן לאחר שביצעו יחד עבודות שירות. לפי כתב האישום שהוגש לאחרונה, לאחר שנודע לו כי נכנסה להיריון הוא הכה אותה בבטן באגרופים. הוא מכחיש זאת וטוען כי ניסתה לסחוט אותו כדי לבצע הפלה. "אני רוצה כדור בראש, את לא יודעת מה עובר עלי"

אישה בהיריון בסטרס. ShutterStock
"ראיתי אותה בוודאות בולעת את גלולת הפוסטינור"/ShutterStock

בית המשפט המחוזי בירושלים עוסק בחודשים האחרונים בכתב אישום חמור וסבוך, ולפיו שמואל מוחבר, תושב בית שמש בן 19, הכה את א', שנכנסה לכאורה להיריון ממנו, בזמן שהייתה הרה. ואולם, מפרטי חקירתה במשטרה עולה כי א' נחקרה באזהרה בחשד לסחיטה באיומים, מאחר שהציעה לו, לפי החשד, להעביר לה 30 אלף שקלים בתמורה לביצוע הפלה.

לפי עובדות כתב האישום, השניים נפגשו כשביצעו יחד עבודות שירות בבית שמש. חרף הפרשי הגילים ביניהם – א' מבוגרת ממוחבר בכעשור – בין השניים התפתח רומן קצר, שבמהלכו קיימו יחסי מין לא מוגנים. כבר בשלב זה, גרסאותיהם של השניים סותרות: א' טוענת שמוחבר "התחיל איתה", והוא מצדו גורס כי היא "פיתתה אותו". השניים גם מסרו תיאור סותר בנוגע לכמות הפעמים שקיימו יחסי מין לא מוגנים: מוחבר טען כי מדובר במקרה אחד, בעוד א' טענה כי מדובר בכמה מקרים.

עוד בוואלה! NEWS:
שני הרוגים ו-15 פצועים בקטטה המונית בין שתי משפחות בכספייה שבנגב
היום: מפלגת העבודה תצביע על מועד הפריימריז לתפקיד היו"ר
אזריה לפני הפסקת האש בצוק איתן: "ביבי כנס בהם, להרוג את כולם"

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
השניים נפגשו כשביצעו יחד עבודות שירות. בית המשפט המחוזי בירושלים/עומר מירון

בחקירתו במשטרה אמר מוחבר כי לאחר שקיימו יחסים לא מוגנים הוא רכש גלולת "פוסטינור" עבור א'. הקשר בין השניים ניתק לאחר מכן, עד שהאחרונה התקשרה למוחבר וטענה כי היא בהיריון ממנו. "היא טוענת שיש לה ילד ואני האבא, ולאחר כמה שניות היא שולחת מסרון שבו יש תצלום של בדיקת היריון חיובית. אני באותו רגע לא האמנתי והייתי בטוח או שהיא משקרת, או שזה לא ממני. אני ראיתי אותה בוודאות בולעת את גלולת הפוסטינור", סיפר מוחבר בחקירתו.

מוחבר סירב לקבל את העובדה שהוא אבי הילד, ובין השניים החלו תכתובות ושיחות טלפון אינטנסיביות. בסופו של דבר הם החליטו להיפגש בתחנת דלק בבית שמש. א' ביצעה בדיקת היריון בשירותים שבתחנה והציגה אותה למוחבר. לדבריה של א', מוחבר אמר לה בתחנה כי הוא "מקווה שזה בן זכר", והוסיף כי "ישמור את המספר שלי לתשעת החודשים הקרובים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"מזל שהחלטת להפיל, אחרת בוקס קטן לבטן לא היה משאיר אותו שם"

"אני רוצה לשים לעצמי כדור בראש. את לא מבינה מה עובר עליי. אני יכול לעשות לעצמי משהו"

כמה ימים לאחר מכן נפגשו השניים פעם נוספת, שם עלה הרעיון של ביצוע הפלה. "סיכמנו שאני אעשה הפלה. זה גם מה שהוא רצה. הוא אמר לי 'מזל שזה מה שהחלטת, אחרת בוקס אחד קטן לבטן ולא הייתי משאיר לך אותו שם'. הוא רצה לקיים איתי יחסי מין. סירבתי. הוא נשאר לישון ולפנות בוקר החליט שהוא הולך לבית", סיפרה א'.

מנגד, טען מוחבר כי במעמד זה, הציגה בפניו א' את האפשרות של ביצוע הפלה בתמורה לקבלת פיצוי כספי. "כשנכנסתי לפרטים וניסיתי לברר מה טיב הפיצוי שעליו היא מדברת, היא התחמקה", אמר. בסופו של דבר, הסכימו השניים להיפגש פעם נוספת, לה קדמה שיחת טלפון סוערת ביותר, שבמהלכה נשמע כי א' חשה מאוימת.

מוחבר: מה אני רוצה לעשות, אה? בואי תגידי לי מה.

א': לא יודעת, אולי בא לך לתת לי מכות.

מוחבר: לא, איזה מכות? מה, את ילדה? יכולתי לעשות את זה כבר מלפני יומיים שלושה שהייתי אצלך בבית. למה לא עשיתי את זה עד עכשיו? אני עומד להשתגע, אני רוצה להתאבד, אני רוצה לשים לעצמי כדור בראש. את לא מבינה מה עובר עליי... לא רוצה שיקרה לי משהו. אני יודע, אני שרוט, אני יכול לעשות לעצמי משהו. בסוף זה יהיה על המצפון של שנינו כל החיים.

א': אני רוצה להבין ממה אתה כל כך חושש. אני רוצה להבין כדי שנוכל באמת לפרק את זה.

מוחבר: ממה אני כל כך חושש? שלילד שלי לא יהיה מקום טוב להיות בו. תני לי לפחות... את יודעת מה, לפחות, אם את מביאה את הילד שלי לעולם תני לי לשבת איתך על פתוח. כמה כסף יש לך, כמה כסף אין לך? מאיפה פה, ממה פה... לפחות שאני אדע שהוא בא למקום טוב, לשנות החלטה אני כבר לא יכול לשנות, את יודעת שכבר הוחלט.

א': נכון.

מוחבר: אז תני לפחות להיות רגוע בקטע הזה. בזה את יכולה לכבד אותי?

א': למה אתה כל כך רוצה?

מוחבר: מה למה? זה ילד שלי. בשר מבשרי.

"הרביץ לי ואמר שמעדיף לשבת בכלא מאשר שיהיה לו ילד"

המתיחות בין השניים נמשכה ובסופו של דבר הם נפגשו שוב. בפגישה זו אירע האירוע המתואר בכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי עו"ד מרים בן גל מפרקליטות מחוז ירושלים, בחודש מאי האחרון. "נפגשנו ליד הבית שלו ודיברנו בהתחלה בנועם והוא אמר שהוא רוצה לבוא ללידה ויהיה בסדר", סיפרה א' בחקירתה במשטרה.

"הוא הגיע בכוונה כדי להרוג לי את הילד, הוא תכנן את זה"

"פתאום הוא התחיל להשתגע ונתן לי בוקסים בבטן במשך איזה עשר דקות באמצע הרחוב. צעקתי שיבואו לעזור לי אבל אף אחד לא בא והוא המשיך להכות בי בבטן עד שעבר שם זוג והוא ברח. הוא לא הפסיק לתת לי אגרופים ולהגיד לי שאני לא מביאה לו ילד ושהוא מעדיף לשבת בכלא מאשר שיהיה לו ילד. הוא הגיע בכוונה כדי להרוג לי את הילד, הוא תכנן את זה", הוסיפה.

ביום האירוע נבדקה א' אצל רופא שקבע כי היא סובלת מחבלות בבטנה. לאחר הבדיקה שוחררה לביתה.

מוחבר מסר במשטרה גרסה אחרת לחלוטין, ולפיה א' הציעה לו באותו מעמד את "דיל חייו", 30 אלף שקלים כפיצויים בתמורה לביצוע הפלה על ידה, או שתלד את הילד ותתבע ממנו מזונות. אלא שלאחר שעיין במסמך הבחין כי הרופא קבע שההיריון החל לפני שקיים יחסי מין לא מוגנים עם א', כלומר – שהוא אינו אביו של העובר שא' נושאת בבטנה. "מאותו רגע הבנתי שהיא ידעה על ההיריון הרבה לפני ושהוא בכלל לא ממני ושכל מה שהיא מנסה לעשות זה להוציא ממני כסף בדרך של מרמה", סיפר מוחבר.

א': "בחיים שלי לא דיברתי עם שמואל על כסף"

לאחר הגילוי אמר מוחבר לא' שהוא מתכוון להתלונן עליה במשטרה. היא החלה, לדבריו, לצרוח ולהכותו תוך שהיא מאיימת להרוס את חייו. "היא אמרה שאני לא מכיר אותה ושלא כדאי לי להתעסק איתה. כשהגיעו אנשים לקרבת האוטו עקב צעקותיה של א' היא קלטה את זה והחלה לצעוק 'הוא מרביץ לי, הוא מרביץ לי, הוא רוצה לרצוח אותי, תזמינו מהר משטרה'".

בעקבות גרסתו של מוחבר, נחקרה א' באזהרה במשטרה בחשד לסחיטה באיומים. א' הכחישה את המיוחס לה. "בחיים שלי לא דיברתי עם שמואל על כסף. בדיוק הפוך. אמרתי שגם אם הילד יגיע לעולם אני מסרבת שהוא יכיר בילד, לא מעוניינת בקשר איתו ולא מעוניינת שיכיר בו. לא רוצה שום מזונות. אני גם לא רוצה ממנו הכרת אבהות".

חוקר: למה ששמואל יגיד את כל הדברים האלה?

א': כי שמואל לא רוצה לשבת בכלא על המעשים שלו. הרי אם הטענות שלו היו אמתיות, מדוע הוא ברח מהמשטרה ושלח אנשים שדיברו איתי כדי שאני אבטל את התלונה?

במסגרת התשובה לכתב האישום, טען עו"ד זכריה שנקולבסקי כי על המשטרה לחקור טענות שהעלה מוחבר, בין היתר בנוגע לתלונות נוספות שהגישה המתלוננת בתיק. "מרשי מכחיש את העבירה המיוחסות לו", אמר עו"ד שנקולבסקי. "בנוסף הציג מרשי בבית המשפט ראיות לכאורה המעלות שאלות ובעיות משמעותיות בקשר לתלונת המתלוננת והתנהלותה עובר להגשת תלונתה. לכן עלתה דרישה מצד ההגנה להשלמת חקירה והצגת חומרי חקירה נוספים רלוונטיים שיש בהם ככל הנראה כדי לאשש את גרסת מרשי. אנו ממתינים לתשובות הפרקליטות בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully