וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" ליד קיסריה: הולך רגל כבן 40 נדרס למוות

26.7.2016 / 23:09

גופת הגבר התגלתה על הכביש לכיוון צפון, באזור הייושב ג'סר א-זרקא. המשטרה החלה בחקירת המקרה ובפעולות לאיתור הנהג הפוגע, וקוראת לעדי ראייה להתקשר למוקד 100 לדווח על נסיבות התאונה

הולך רגל כבן 40 נהרג מפגיעת רכב בכביש 2, מצפון למחלף אור עקיבא, ליד קיסריה. 26 ביולי 2016. דוברות מד"א, מד"א
"לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". זירת התאונה, היום/מד"א, דוברות מד"א

חשד לפגע וברח בכביש החוף: הולך רגל כבן 40 נהרג היום (שלישי) מפגיעת כלי רכב באזור היישוב ג'סר א-זרקא, בכביש 2 לכיוון צפון. גופתו אותרה על הכביש ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות המוות ולפעול לאיתור הנהג הפוגע.

המשטרה מבקשת מעדי ראייה לתאונה ולכל אדם היודע דבר מה על נסיבות האירוע לדווח על כך למוקד 100. בעקבות התאונה נחסם הכביש באופן חלקי, והמשטרה קוראת לנהגים לפנות לדרכים חלופיות.

"בשולי הכביש סמוך לגדר ההפרדה שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה", סיפרה חובשת בכירה במד"א סבינה טבשי שהגיעה לזירה. "הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
הרב לוינשטיין הבהיר את דבריו על הלהט"ב: "לכולם יש מקום בצה"ל"
אב הפעוט שנהג בטרקטורון בכביש מהיר: "הילד לקח את המפתח ויצא"
טרגדיה בראשון לציון: פעוט כבן שנתיים טבע למוות בבריכה בביתו

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים, ראשון לציון. יולי 2016. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת התאונה שבה הנהרג רוכב אופנוע בראשון לציון, אתמול/מד"א, תיעוד מבצעי

מוקדם יותר היום נפצעה ילדה בת ארבע באורח בינוני עד קשה, גבר בן 42 נפצע בינוני ושלושה בני אדם נוספים נפצעו קל עד בינוני, בתאונת דרכים חזיתית ברחוב הרוזמרין שבירושלים. צוות מד"א פינה את הילדה ואת הגבר לבית החולים שערי צדק בעיר, ואת שלושת הפצועים הנותרים לבית החולים הדסה עין כרם. כמו כן, רוכב אופנוע כבן 20 נפצע באורח קשה מאוד מפגיעת רכב בחיבור בין כביש 3 לכביש 44, בסמוך לצומת נחשון שמצפון-מערב לבית שמש, וילדה בת חמש נפצעה באורח קשה מפגיעת כלי רכב בצפון.

אתמול נהרג רוכב אופנוע בן 19 בהתנגשות עם כלי רכב ברחוב שמוטקין שבראשון לציון. הוא פונה בשעות הצהריים בידי צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נקבע מותו. התאונה התרחשה כמה עשרות מטרים מביתו של הצעיר, ברחוב שנחשב לאחד מנתיבי התנועה העירוניים המסוכנים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully