וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפתרון לתעלומת החיות המפלצתיות בפארק בבריטניה

29.7.2016 / 5:17

במשך שנים התריעו המקומיים בדארטמור, בריטניה, כי הם רואים חיות גדולות מתהלכות בשטחים הירוקים. המשטרה ומומחים לבעלי חיים דחו את העדויות בטענה שמדובר באגדה אורבנית. אולם וידוי של הבעלים של גן חיות באזור שופך אור על התעלומה

יוטיוב

בסרטון – תיעוד של "המפלצת" מ-2010

במשך שנים רבות סיפרו התושבים בדארטמור, אנגליה, על המפלצת המסתורית שמתהלכת בשטחים הירוקים ומטילה אימתה על בעלי החיים והאנשים. המשטרה ומומחים לבעלי חיים ביטלו את עשרות העדויות שהתקבלו, בטענה שמדובר באגדה אורבנית, אך נראה שהם טעו.

ככה נראית "המפלצת מדארטמור". צילום מסך
ככה תיארו התושבים את המפלצת/צילום מסך

בעקבות המלטותו של חתול הבר פלביו מגן החיות המקומי לפני שבועיים, חשף הבעלים של גן החיות בנג'מין מיי, כי פומות אכן משוטטות בחופשיות בסביבה ב-30 השנים האחרונות. הוא אישר כי להקת פומות שוחררה מגן החיות בשנות ה-80' ומאז הן אלו שמטילות את אימתן על החקלאים וחיות המשק. הוא הוסיף כי גם הוא חזה בחתול גדול אחד בעת שיצא מגן החיות לפני 10 שנים.

"החקלאים לא רוצים את הפרסום ולא יודו בכך שהפומות משוחררות אם תשאל אותם, אבל הרבה בעלי חיים נפלו קורבן לפומות במהלך השנים", סיפר מיי. לטענתו מאז שנת 2010, שהחורף בה היה קר בצורה קיצונית באזור, לא היו יותר עדויות לתצפיות על החתולים הגדולים.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: טיגריס תקף והרג אישה במהלך ביקור בספארי

לכתבה המלאה

תיעוד נוסף של ה"מפלצת":

"לדעתי שני דורות של פומות חיו בסביבה עד חורף 2010, אז החורף היה כל כך קר והרג אותן", הוסיף מיי. גם הרמן וולש בן ה-75 מאמין כי באזור הסתובבו חתולים גדולים וסיפר כי הוא פגש באחד בשנת 2004. לטענתו הוא דיווח על כך לרשויות ולגן החיות אך לא נעשה דבר.

"נהגתי במכונית כשפתאום קפץ משהו על הכביש לפני", סיפר וולש. "הוא הסתכל עלי וברח ליער. הייתי בדרך לשיעור גולף וסיפרתי שראיתי פנתר שחור ענק אבל צחקו עלי ואף אחד לא האמין לי".

פומת הרים באזור לוס אנג'לס, קליפורניה, 2014. רויטרס
זו רק פומה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully