וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החתן והכלה הצעירים בעולם" נישאו בטקס לא חוקי במצרים

פארס בן ה-12 וננסי, בת עשר, חותנו בידי הוריהם בכפר בצפון המדינה. אלא שמצרים לא מתירה נישואים מתחת לגיל 18, ולכן מסמכי הנישואים לא היו רשמיים. אב החתן: "רוצה לראות ממנו נכדים"

ילד בן 12 מתחתן עם ילדה בת עשר במצרים, יולי 2016. אל-מסרי אל-יום, אתר רשמי
"הרשויות לא אוכפות את התופעה". פארס וננסי/אתר רשמי, אל-מסרי אל-יום

קריאות השמחה שעלו אמש (שבת) מרחובות כפר אל-מעסרה שבמחוז א-דקהלייה בצפון מצרים, סימלו את הטקס השנוי במחלוקת שנערך באמצע אחד מהרחובות: פארס א-סעד, בן 12, נישא לננסי בת העשר, בניגוד לחוק במדינה שהגדירה את גיל 18 כרף המינימלי לנישואים. תושבי הכפר הגדירו אותם בתוך "החתן והכלה הצעירים בעולם", ואבי החתן הסביר: "החלטתי לחתן את בני בגיל מוקדם משום שתמיד השתוקקתי לראות אותו מתחתן וליהנות מהנכדים שהוא יביא לי".

המשפחות של שני הקטינים חתמו במהלך הטקס על מסמכי נישואים לכאורה, אך הם לא מוכרים על פי חוק. כמו כן, אורחים סיפרו לעיתון "אל-מסרי אל-יום" כי הילדה שחותנה לבשה ורוד במקום לבן, על מנת שתושבי הכפר לא יוכלו להתלונן לרשויות על קיומה של החתונה.

מחמוד שבאנה, עורך דין במחוז, אמר ל"אל-מסרי אל-יום" כי המדינה לא מכירה בנישואי קטינים. לדבריו, אף שהתופעה רווחת במצרים – 17% מהנשים נישאות לפני גיל 18 לפי יוניצ"ף – הרשויות לא עושות מספיק כדי לעצור אותה. כך, משפחות ממשיכות לערוך את הטקסים לילדיהן ואיש לא אוכף זאת.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קלינטון הציגה את סגנה: "מאחורי החיוך שלו יש עמוד שדרה מפלדה"
פיגוע כפול בהפגנה בקאבול: כ-80 נהרגו, יותר מ-200 נפצעו
ארדואן הכריז על צעדי החירום נגד המורדים; אחיינו של גולן נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully