וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: קו הייצור האחרון בעולם למכשירי וידאו ייסגר בסוף החודש

חברת Funai Electric היפנית הודיעה כי בשל הירידה בביקוש והקושי בהשגת הרכיבים האלקטרוניים היא מפסיקה לייצר מכשירי וידאו. בשנה שעברה נמכרו כ-750 אלף מכשירים בלבד

מכשיר וידאו. ShutterStock
בימי הזוהר שלו בשנות ה-80 הוא נחשב פלא טכנולוגי/ShutterStock

חברת Funai Electric היפנית הודיעה כי היא תסגור בסוף החודש את קו ייצור מכשירי הווידאו האנלוגיים שלה, האחרון שנותר בעולם, אחרי 30 שנה – כך דיווחה היום (שישי) "euronews" האירופית. בשנה שעברה נמכרו כ-750 אלף מכשירים בלבד. בחברה הסבירו כי הירידה במכירות והקושי בהשגת הרכיבים האלקטרוניים הנחוצים הביאו אותה להחלטה להפסיק לייצר המכשירים.

המותג Funai פחות מוכר במערב, שם נמכרו מכשירי החברה תחת שמות מותגים אחרים כמו "Sanyo". בימי הזוהר שלו בשנות ה-80 הווידיאו נחשב פלא טכנולוגי, שכן הוא אפשר למשתמשים ביתיים להקליט תכניות טלוויזיה, בדומה ל-DVR הקיים היום.

כמו ברוב המקרים, השימוש בווידאו הביתי צומצם בהדרגה, הוחלף ב-DVD, ולאחר מכן ב-Blu-Ray. כיום, עם שירותי הצפייה הישירה בתכנים כמו "נטפליקס" והעברת קבצי וידאו ברשת, דעך הביקוש במכשירי הווידאו. אוהדי טכנולוגיה זו קיוו לרנסנס בתחום, כפי שקרה עם פורמטים ישנים אחרים כמו הוויניל, אך איכות קלטות הווידאו נמוכה מדי.

עוד בוואלה! NEWS:
הופ גדלתי בשנה: הנסיך ג'ורג' חוגג יום הולדת שלוש
למי יש את הסם הכי טעים: תחרות המריחואנה ששיגעה את אורוגוואי
בהלה באוסטרליה: עיט ענק ניסה "לצוד" ילד במהלך מופע ציפורים

  • עוד באותו נושא:
  • וידאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully