וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה באוסטרליה: עיט ענק ניסה "לצוד" ילד במהלך מופע ציפורים

עיט מחודד-זנב, העוף הגדול ביותר ביבשת, הגיח במהירות בזמן שצופים במדינת ויקטוריה חזו במופע צפרות. הוא ניסה להרים את הילד הקטן מראשו, אך צוותי הפארק סילקו אותו

עיט מנסה לתפוס ילד במופע ציפורים באוסטרליה, יולי 2016. איסנטגרם, צילום מסך
הילד יצא עם פציעות קלות. העיט מנסה "לצוד" את הילד/צילום מסך, איסנטגרם

עיט ענק באוסטרליה ניסה "לצוד" ילד שנכח במופע חיות בר פופולרי במרכז אוסטרליה. קהל הצופים ההמום צפה בעיט מחודד-זנב – העוף הגדול ביותר ביבשת – נועל את טופריו על ראשו של הילד שצעק באימה במהלך המופע בפארק "מדבר אליס ספרינגס". עדי ראייה סיפרו כי העיט ניסה לתפוס את הילד, כבן שבע, כאילו היה "חיה קטנה". הוא הצליח להתחמק עם שריטה בפניו. האירוע התרחש בשבוע שעבר במדינת ויקטוריה.

"אדם שישב קרוב יותר סיפר כי הילד הקטן סגר ופתח את הרוכסן שלו", סיפרה כריסטין אוקונל, שהייתה במופע עם בעלה וצילמה את התקרית, לרשת BBC. העוף הדורס ניסה להוריד את הברדס הירוק של הילד כדי להרים אותו בטרם צוותי הפארק הגיעו למקום. הפציעות של הילד לא היו חמורות, אך האירוע הסתיים זמן קצר לאחר התקרית.

"היינו במופע הציפורים של אחר הצהריים ונהננו. חיכינו לראות את העיט מחודד-הזנב מגיע לקראת הסיום", סיפר קינן לוקאס לרשת החדשות המקומית NT. "הציפור עפה מעל הקהל וניסתה לתפוס את הראש של הילד. הוא צעק, אמו נתקפה בהלה והמציגים עצרו את המופע במהירות".

עוד בוואלה! NEWS:
מוזיאון השואה בוושינגטון: "תפסיקו לצוד כאן פוקימונים"
ונדליזם ואיומים: הקרב על ראשות הלייבור בבריטניה מתחמם
מנסה לאחות את השברים: אובמה נפגש עם משפחות השוטרים בדאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully