וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שמות חיות מחמד: כך השיג ההאקר את התמונות של הדוגמניות

20.7.2016 / 15:59

עידן ארובס נאשם כי פרץ לחשבונות דואר אלקטרוני ושירותי ענן של מאות נשים, חלקן הגדול מפורסמות, דוגמניות ושחקניות. בין היתר נטען כי שמר את החומרים האינטימיים בתיקיות לפי שם המצולמת ותאריך לידתה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד עידן ארובס, בן 42 מעומר, המייחס לו עבירות של חדירה למאגרי מידע וירטואליים של מאות נשים, ובהן מלכת יופי, דוגמנית על וכוכבת ריאליטי לשעבר, במשך שבע שנים. בין היתר, נטען, פרץ לחשבונות דואר אלקטרוני אישיים, לשירותי ענן ולמאגרי גיבוי של קבצי מחשב של יותר מ-350 נשים ישראליות, חלקן הגדול מפורסמות בשל עיסוקן בדוגמנות, במשחק, בשירה ובמקצועות נוספים.

לפי כתב האישום, נהג ארובס לאסוף מידע על קורבנותיו וכך ניסה לפצח את סיסמתן למאגרים. כך, למשל, אסף מספרי טלפון, תאריכי לידה, מספרי תעודות זהות, כינויים, שמות קורבנותיו, שמות חיות המחמד שלהם ושילוב של נתונים אלה ונוספים – עד שהצליח לפענח את הסיסמה הנכונה.

לקריאה נוספת:
לקראת מצעד הגאווה: בני משפחת שליסל עוכבו לחקירה במשטרה
אביו של שליסל על הרחקת בני המשפחה: "חבל שלא עשו יותר בשנה שעברה"
טרגדיה בצפון: בעל פנצ'רייה בצפון נהרג כתוצאה מפיצוץ צמיג משאית בזמן שניפח אותו

עידן ארובס, חשוד בפריצה והפצת תמונות של נשים ישראליות, בימ"ש השלום תל אביב. יולי 2016. אבי כהן
גנב פרטים אינטימיים מחשבונותיהן של 251 נשים. ארובס בבית המשפט, היום/אבי כהן

ארובס הצליח לאתר תכנים אינטימיים בחשבונותיהן של 251 נשים ישראליות והעתיקם מהחשבונות אל מחשבו האישי ללא רשות. בנוסף לכך, הוא שמר את הפרטים וקטלג את החומרים האינטימיים ששמר בתיקיות לפי שם המצולמת ותאריך לידתה. הנאשם אף העתיק מחשבונות הדואר האלקטרוני של קורבנותיו, אליהם חדר, אלפי הודעות דואר אלקטרוני אישיות, ובעיקר הודעות להן צורפו תמונות אישיות, והעבירן לתיבת דואר אלקטרוני ייעודית שפתח לצורך זה.

במשטרה נדהמו לגלות כיצד ללא אמצעים טכנולוגיים מיוחדים הצליח ארובס להוציא מאות תמונות וסרטוני וידאו של תכנים אינטימיים במיוחד. בין היתר נמצאו אצלו תמונות של אקטים מיניים בין גברים לנשים, בין נשים לנשים ואף שלישיות. כמו כן נמצאו בידו תמונות רבות של נשים בעירום מלא או חלקי, תצלומי תקריב של איברי מין, שימוש באביזרי מין, וכן תמונות של נשים מניקות, נשים בהריון ותינוקות ערומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

העבירות המיוחסות לארובס הן חדירה למחשב כדי לעבור עבירה אחרת ופגיעה פרטיות. החקירה לוותה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

עורך הדין אורי קינן, שמייצג את ארובס יחד עם עו"ד שרה הראל, מסר בתגובה: "כתב האישום הוגש רק היום ואוכל להגיב רק לאחר שאלמד את חומרי החקירה. במסגרת דיוני בית המשפט, ניתן כבר עתה ללמוד כי מכתב האישום הוסרו העבירות של מרמה והלבנת הון".

(עדכון ראשון: 14:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully