וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב הצפון התחזה באתרי הכרויות לקצין שייטת ואנס נשים

15.7.2016 / 0:00

המשטרה עצרה תושב קריית מוצקין, בן 34, בחשד שיצר דמות בדויה תחת השם "רותם קרני" באתרי הכרויות, אנס נשים שהכיר דרכם ואף גנב כסף מחלקן. במשטרה קוראים לנפגעות נוספות להתלונן

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
מעצרו הוארך בשבעה ימים/ShutterStock

תושב קריית מוצקין, בן 34, נעצר אתמול (רביעי) בחשד לעבירות של התחזות, אונס ומרמה. זאת, לאחר שהתקבלו במשטרה תלונות נגדו מכמה נשים תושבות הדרום. בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום את מעצרו בשבעה ימים.

מחומר החקירה עולה כי החשוד יצר זהות בדויה באתרי הכרויות תחת השם "רותם קרני". על פי החשד, הוא ניצל נשים שהכיר באמצעות אתרי ההיכרויות, וקיים עמן מפגשים וקשרים אינטימיים. בחלק מהמקרים החשוד אף גנב מהן כספים.

הנשים מסרו בעדותן כי החשוד הציג את עצמו כבעל תואר שני ביחסים בינלאומיים של מוסד אקדמאי מוכר בהרצליה, וכי הוא קצין בדרגת סרן, יוצא שייטת וחיל המודיעין, וכעת הינו מושאל על ידי משרד הביטחון לטובת פרויקט סודי. בנוסף על כך, נודע כי החשוד התקבל לעבודה בקיבוץ איילת השחר שבצפון על בסיס קורות חיים שקריים.

חקירתו של החשוד נמשכת, ובינתיים מבקשת המשטרה לנסות ולאתר מתלוננות נוספות. במשטרה קוראים לנשים נוספות שנפלו קורבן למעלליו של החשוד, מכל רחבי הארץ, לגשת לתחנת משטרה באזור מגוריהן ולהגיש תלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully