וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כריש עיוור נגח בעוצמה בצוללן באיי הבהאמה

14.7.2016 / 14:42

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

עיבוד תמונה

השדולה הפרו-ישראלית בארצות הברית איפא"ק התנגדה למאמצים לשנות את החוקה של המפלגה הרפובליקנית, שבה לא נכלל כעת פתרון שתי המדינות – כך סיפר לוואלה! NEWS אלן קלמונס, חבר בבית הנבחרים של דרום קרוליינה שפעל לשינוי המצע שפורסם אתמול.

משנת 2014 נבנו רק 55 מעונות ברשויות המקומיות, למרות הבטחתם של שר הכלכלה לשעבר נפתלי בנט ושר האוצר הקודם יאיר לפיד לבנות 400 מעונות בתוך שנתיים. מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי עשרות מיליונים הועברו לרשויות המקומיות לצורך העניין, אולם רוב המעונות טרם נבנו.

נשיא סוריה בשאר אסד יצא בחריפות נגד הטענות נגדו בגין הרג אזרחים חפים מפשע במהלך מלחמת האזרחים במדינתו. אסד אמר בריאיון לרשת NBC שפורסם היום: "אני מגן על המדינה שלי".

מייקל דורנלס צלל באזור הבהאמס עם חברים כשלפתע הגיח מהמים כריש ונגח בו בעוצמה. מסכת הפנים שלו נשברה והוא קיבל מכה חזקה, אך כעבור זמן קצר שב למים כדי לצלם את ההתרחשויות מתחת לפני הים. לאחר מכן הוא גילה שהכריש שהתנגש בו היה עיוור ולא יכול היה להבחין בו.

תחזית מזג האוויר: מחר לא צפוי שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully