וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גולש צנח לקרקע לאחר כשל בגלשן האוויר שלו

14.7.2016 / 14:10

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

משנת 2014 נבנו רק 55 מעונות ברשויות המקומיות, זאת למרות הבטחותיהם של שר הכלכלה לשעבר נפתלי בנט ושר האוצר הקודם יאיר לפיד לבנות 400 מעונות בתוך שנתיים. מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי עשרות מיליונים הועברו לרשויות המקומיות לצורך העניין, אולם מעונות רבים טרם נבנו.

בית המשפט האריך הבוקר (חמישי) בשלושה ימים את מעצרם של שני הנערים החשודים בהצתת כלי רכב בכפר יפיע בתגובה לפיגוע במתחם שרונה בתל אביב. נער שלישי, החשוד במעורבות באירוע, יישאר במעצר עד מחר.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', התייחס הבוקר לסערה סביב מצעד הגאווה בעיר, שבוטל לאחר שבג"ץ דחה את עתירת מארגניו והורה שלא לקיימו ברחובות מרכזיים בעיר, כפי שהמליצה המשטרה. "כואב לי שזה המצב שהגענו אליו, המצעד היה צריך להתקיים ברחוב הראשי", אמר דנילוביץ' בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

גולש אוויר מקצועי חווה מפגש קרוב מידי עם המוות כשהציוד שלו כשל והוא נפל מהאוויר מגובה של 45 מטרים. הצעיר ספג כמה שברים, אבל הצליח לצאת מזה בחיים. האירוע המפחיד נתפס בעדשת המצלמה.

תחזית מזג האוויר: היום נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully