וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזאית הנועזת עושה הסבת מקצוע מפתיעה שמעוררת רעש

17.7.2016 / 23:59

מגישת התחזית הנועזת, שמטריפה את הצופים מדי ערב בלבוש מינימלי וחזה שופע, מחליטה לפרוש מהטלוויזיה לטובת קריירה מפתיעה, אבל ברשת לא מפרגנים לה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

החזאית לריסה סלדקובה, שהתפרסמה בעיקר בגלל שהיא מגישה את תחזית מזג האויר בלבוש מינימלי, הכריזה השבוע על שינוי מפתיע בקריירה: מעבר לפוליטקה ומועמדות לראשות מפלגת הגימלאים בבחירות המקומיות ברוסיה.

סלדקובה תאלץ להשאיר מאחור את הביקיני והחולצות החושפניות שלה - לטובת לבוש הולם שיכבד את מעמדה החדש. לפחות כך היא מקווה. החזאית הגישה הצעה להיכלל ברשימת המועמדים לבחירות בתקווה לעמוד בראש מפלגת הגימלאים הרוסית של מחוז צ'ליאבינסק. כעת היא ממתינה לאישור המנהיגים הלאומיים במוסקבה, ולא חושבת שעברה "הבעייתי" ישים לה רגליים, "אני בן אדם כמו כל אדם אחר. למה שלא אוכל לעסוק בפוליטיקה? יש לי את כל הכישורים הנכונים לתפקיד", סיפרה סלדקובה ל-The Mirror, "אני חכמה מאוד וההופעות הטלוויזיוניות שלי לא מעידות על כלום".

החזאית הנועזת מסבירה שהיא בחרה דווקא במפלגת הגמלאים כי היא רצתה להגן על זכויותיהם של הקשישים, "אלה האנשים המקופחים ביותר ברוסיה. אני גם חייבת להתחיל לחשוב על הפרישה שלי".

להופעות הטלוויזיוניות הפרובוקטיביות של סלדקובה אין קשר - ברוב המקרים - למזג האוויר השבועי. לטענתה היא פשוט אוהבת את הגוף שלה ולא מתביישת להציגו בשידור חי. הידיעה על שינוי הקריירה הפתאומי והבלתי צפוי עורר דיון נרחב ברשתות החברתיות ובפורומים המקומיים. המשתמשת Netizen gal ina כתבה: "אם מישהי כמוך יכולה להיות פוליטיקאית, העולם בהחלט השתגע". כנראה שהיא לא שמעה על חברת הפרלמנט האיטלקי, צ'יצ'ולינה.

עוד באותו נושא

חזאי פוטר מעבודתו לאחר שלא הפסיק "לשחרר" בשידור חי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully