וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזאית הזו הפכה לכוכבת רשת - ואתם לא תאמינו למה

14.4.2016 / 8:11

ברשת מינו את החזאית המקסיקנית, סוסנה אלמיידה, ל"חזאית האהובה בעולם" - והיא לא עשתה שום דבר מיוחד שיצדיק את זה. טוב, חוץ מהתקרית המביכה הבאה שספק אם בכלל תצליחו לעלות עליה כשתצפו בסרטון

יוטיוב

רק בתחילת השבוע סיפרנו לכם על חזאית רומניה שחשפה את פטמותיה בשידור חי ועוררה סערה - והנה מגיעה לה חזאית מקסיקנית שבין לילה הפכה לחזאית האהובה בעולם ולגמרי חטפה לרומניה את דקות התהילה הקצרות שלה. צפו בסרטון כאן למעלה ונסו למצוא מה גרם לעשרות אלפי צופים להתלהבות (תיכף נגלה לכם מה).

חזאית מקסיקנית. צילום מסך
אז מה לא בסדר בה? החזאית הפכה לסנסציה ברשת מהסיבות הלא נכונות/צילום מסך

חדי ההבחנה השובבים מביניכם בוודאי קלטו שחזאית ערוץ 4 המקסיקני, סוסנה אלמיידה, הופיעה בשידור חי עם מכנסי טייץ צמודים שהבליטו את איבר מינה. בסלנג האמריקאי קוראים לזה "בוהן גמל" (Cameltoe), אבל אתם בוודאי מכירים את זה יותר בשם כספומט או קפ"א (קפל פות קדמי).

לחזאית מגוודלחרה לא היה מושג על התקרית המביכה ולכן המשיכה להגיש את התחזית כאילו שום דבר לא קרה. הקטע פורסם לאחרונה ב- Imgur וצבר יותר מ-50 אלף צפיות, כשרבים הביעו את התלהבותם מהחזאית ומיהרו להכתיר אותה למלכה. "הקימורים האלה מסוכנים. זה דבר טוב כי אני אוהב סכנות", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני לא מדבר ספרדית, אבל היא לגמרי החזאית האהובה עליי".

עוד באותו נושא

החזאית חשפה את פטמותיה בשידור חי ועוררה סערה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully