וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר טאקט משווע: מגיש התחזית הסתלבט על חיי המין של המגישה בשידור חי

23.3.2016 / 9:28

האם זה הדבר המביך ביותר שנאמר אי פעם בשידור חי בטלוויזיה? מגיש התחזית התייחס לידידות שנרקמה בין המגישה לכלבה שהתארחה בתוכניתה - והציע לשתיים לבלות לילה ביחד במלון וכל זאת בשידור חי לעיני מיליוני צופים. נשמע מביך? חכו ותראו מה הוא אמר לה אחר כך

ספק 500

זה אולי מוקדם מדי, אבל אנחנו כבר יכולים להכריז שמצאנו את הפדיחה הטלוויזיונית הגדולה של השנה: חזאי NBC 15, צ'ארלי שורטינו, הפגין חוסר טאקט משווע וסיפר בשידור חי שתי בדיחות גסות על חשבונה של מגישת התכנית. את הבדיחה הראשונה המגישה עוד הצליחה לעכל, אולם השנייה כבר הובילה לשתיקה מביכה ביותר באולפן - כשרק החזאי נותר צוחק לבדו.

שורטינו ניסה להתלוצץ עם עמיתתו ונותר בבושת פנים לאחר שזרק בדיחה גסה שממש לא הייתה במקום - וכל זאת בשידור חי בטלוויזיה. תחילה, הוא התייחס לחיבה שהמגישה הרעיפה כלפי כלבה שהתארחה בתכניתה ואמר לה: "אני חושב ששתיכן צריכות לעבור לחדר במלון או משהו כזה. יש שם הרבה אקשן אני רואה". המגישה קיבלה זאת בהומור ובמקצועיות, ציחקקה וניסתה להתעלם מחוסר הטאקט של החזאי - אך הוא לא הצליח לעצור את פרץ ההומור הזה וזרק לאוויר בדיחה אחת נוספת שחצתה את הגבול: "זה כנראה הכי הרבה אקשן שהיה לך כבר חודשים, אה?".

הפעם המגישה השתתקה, שקט מופתי שרר באולפן ורק צ'ארלי נותר צוחק מהבדיחה שלו. "לפחות אני קורע את עצמי מצחוק, אם לא אחרים", הוא אמר. הקטע פורסם ביוטיוב ב-9 במרץ וצבר יותר מ-66 אלף צפיות. אנחנו עדיין בהלם.

עוד באותו נושא

פדיחה בשידור חי: הזמרת האהובה נתפסה עושה ליפסינק - בגלל טעות מביכה

לכתבה המלאה
החזאי השתעשעה על חשבונה של מגישת התכנית בשידור חי. NBC15, צילום מסך
המגישה נותרה ללא מילים/צילום מסך, NBC15

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully