וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המאהב נתפס עירום מתחת לשולחן - אך הוא טוען שזה מבוים

20.7.2016 / 9:05

בעל שתפס את המאהב של אשתו עירום מתחת לשולחן תיעד אותו מתוודה על מעשיו. אולם לאחר מכן האישה טענה שהם בכלל פרודים והמאהב אמר שהבעל הכריח אותו להתפשט ולהגיד את הדברים. למי תאמינו?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מאהב צעיר ממקסיקו נתפס על חם בעת מעשה וניסה להסתתר מתחת לשולחן במחבוא לא מוצלח במיוחד. לפחות הוא לא נתלה על מזגן מחוץ לחלון כמו שקרה החודש לגבר אחר מסין. הבעל הזועם עלה על עקבותיו די בקלות ותיעד אותו במצלמה כשהוא עירום ומפחד לצאת מהמחבוא שלו.

בסרטון נשמע המאהב העירום מתוודה על מעשיו כשהבעל העצבני צורח עליו. "אז תגיד לי, מה אתה עושה?", שואל אותו הבעל וההוא עונה: "שכבתי עם אשתך. אני יודע שהרסתי הכל. אני מצטער. זו הייתה הפעם הראשונה. זה לא יקרה שוב". הבעל לא קונה את זה ומשיב לו: "אני יודע שזו לא הפעם הראשונה. אתה חושב שאני טיפש?". במהלך כל הקטע הוא גם מכה את המאהב, מקלל אותו וקורא לאשתו שתצא מהחדר. הסרטון מסתיים כשהבחור יוצא מהמחבוא, נעמד מול הבעל כשהוא מסתיר את מבושיו וממשיך לחטוף ממנו מכות.

מאהב נתפס מתחת לשולחן. צילום מסך
הבעל תפס את המאהב עירום מתחת לשולחן/צילום מסך

הסרטון עלה מאוחר יותר לרשת וצבר בכמה ימים כחצי מיליון צפיות. התקשורת המקומית אפילו דווחה שהמאהב צעיר מהאישה ב-20 שנה ושהוא בן של אחד מהבוסים של הבעל.

אולם פה חלה תפנית בעלילה. המאהב והאישה, המכנה עצמה ברשת #LadyPollos, מיהרו לפרסם סרטון תגובה בו השניים מכחישים את ההאשמות נגדם. האישה מספרת שהיא בכלל נפרדה כבר מבעלה וכיום היא אם חד הורית. היא מציגה תלונה שהגישה למועצה המקומית נגד בעלה לשעבר ומזהירה שתנקוט באמצעים משפטיים במידה וימשיך להטריד אותה. גם למאהב הצעיר יש מה לומר בעניין. לדבריו, הבעל פרץ לבית והוא הגיע לשם כדי להגן עליה. אז הבעל נעל את שניהם בבית, הכריח אותו לפשוט את הבגדים ולהגיד את הדברים שנאמרו בסרטון. הוא מקווה שיתפסו את הבעל ויעמידו אותו לדין.

גם אמו של המאהב מופיעה בסרטון (די!) ומביעה את תמיכתה באישה ובבנה. לטענתה, הבעל הוא פושע נמלט והוא אובססיבי כלפי אשתו. לבנה, כך היא טוענת, אין קשר לאישה הזאת וזה לא הגיוני שהוא מצא אותו מתחת למיטה שלה, כפי שטוען הבעל, כי הם בדקו את העניין וגילו שאין מקום להסתתר מתחת למיטה (זה קצת מסביר למה הוא הסתתר מתחת לשולחן, לא?). עוד היא טוענת שאם הוא היה מוצא את בנה במיטה עם אשתו - הוא היה מצלם את הסרטון שם ולא בסלון. לסיום היא מבקשת את עזרת הציבור באיתור הבעל ומבטיחה לצופים שתעלה תמונה שלו עם מספר טלפון ליצירת קשר. למי אתם מאמינים עכשיו?

עוד באותו נושא

הבעל הגיע והמאהב נתלה ערום על מזגן בקומה השמינית

לכתבה המלאה

סרטון התגובה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully