וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל הגיע והמאהב נתלה ערום על מזגן בקומה השמינית

4.7.2016 / 8:15

אם הבעל לא יהרוג אותך - הגובה כבר יעשה את העבודה: מאהב חסר מעצורים נתלה על מזגן חיצוני בגובה של 8 קומות כי הבעל החליט לחזור הביתה מוקדם בלי להודיע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIVELEAK

כמו בסצינה מקומדיה לעוסה, הבעל חזר מוקדם הביתה, הפתיע את אשתו והמאהב שלה - וגרם למאהב לברוח מהחלון. בניגוד לקולנוע, שם זה תמיד עובד, כאן המאהב לא לקח בחשבון שהדירה של אהובתו נמצאת בקומה השמינית של בניין גבוה - ושהדרך החוצה בחיים אפשרית רק מהדלת הקדמית.

בסרטון מפחיד שפורסם השבוע ב-LiveLeak, נראה בחור עירום כמעט לגמרי, תלוי על מזגן מחוץ לחדר השינה של אהובתו בגובה של 8 קומות מעל הקרקע, כשהוא מנסה להסתתר מהבעל שחזר הביתה במפתיע. אחד השכנים צילם את הבחור תלוי בין שמיים לארץ, נצמד למזגן - כשרק חתיכת בד קטנה מסתירה את מבושיו.

מאהב נתלה על מזגן. צילום מסך
אין לו אומץ להתמודד עם הבעל - אבל עם גבהים אין לו בעיה/צילום מסך

הסרטון צולם באחד מרחובות סין, כשלא ברור כמה זמן נאלץ הבחור להיאחז במזגן - ומה עלה בגורלו. אם נשפוט לפי תקרית דומה משנה שעברה, אנחנו מקווים שיש לו הרבה כוח בידיים. באירוע דומה בילה מאהב את כל הלילה בין 2 יחידות של מזגנים בקומה השביעית של בניין כדי לא להיתפס. רק כשהבעל יצא לעבודה ביום למחרת, התקשרה האישה לשירותי ההצלה כדי שיחלצו את המאהב מהחלון. בפעם הבאה שאתם בוגדים, וודאו שהאישה גרה בקומת קרקע.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: בעל הכה באמצע הרחוב גבר שתפס בעירום עם אשתו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully