וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 20 נאנסה בידי שלושה גברים שסיממו אותה בחתונה - והרתה

13.7.2016 / 9:49

לפי החשד, הצעירה עברה אונס קבוצתי ע"י גברים שעמם בילתה, לאחר שהחדירו סמים למשקאות שלה. אחד החשודים, בן 29 בעל היכרות מוקדמת עמה, נעצר וטען כי היחסים היו בהסכמה. מעצרו הוארך ביומיים

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
החשוד מודה ביחסים אך מכחיש את האונס/SHUTTERSTOCK

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) תושב תל אביב בחשד לאונס צעירה כבת 20, שהתלוננה כי לפני כחודש נאנסה על ידי שלושה גברים שאיתם בילתה בחתונה. לדבריה, היא הרתה כתוצאה מהאונס הקבוצתי. טרם התברר אם ההיריון הוא תוצאה של התקיפה המינית לכאורה.

אתמול בצהריים הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו. נציג המשטרה, רב סמל בכיר גיא קלדרון, ביקש שהמעצר יוארך בחמישה ימים, אך השופטת רונית פוזננסקי כץ החליטה להאריכו ביומיים. "מדובר באירוע חמור של אינוס תוך ניצול מצב, מעשה אשר גלומה בו מסוכנות גבוהה של החשוד", קבעה. הסנגורית, עו"ד חיה ציון, ביקשה להוציא צו איסור פרסום על פרטי החשוד וטענה כי לא מדובר באונס אלא ביחסים בהסכמה.

מהחקירה של חוקרי מרחב דן במשטרה עולה כי הצעירה הכירה את החשוד שנעצר לפני האירוע. החשוד, בן 29, הגיע עם שניים מחבריו לחתונה שבה נכחו כאלף איש. במהלך האירוע השתכרה הצעירה ולטענתה הוכנס למשקאות ששתתה סמים שגרמו לה לחולשה ולחוסר יכולת להתנגד או לשלוט על הנעשה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שלושה אזרחים עברו לעזה בתוך שנתיים: "כמעט בלתי אפשרי לעצור אותם"
המשטרה מתנגדת למצעד הגאווה בבאר שבע: "סיכון ממשי לחיי אדם"
סיבוב בקניון וספר על פרשת שחיתות: כך מבלה אולמרט מחוץ לכלא

החשוד: יחסי המין היו בהסכמה

לאחר החתונה הוסעה הצעירה לדירתה על ידי שלושת הגברים, וכבר במכונית החשוד שעצר קיים איתה לכאורה יחסי מין שלא בהסכמתה. גם בדירתה המשיכו ככל הנראה הצעירים באונס. היא התפכחה לטענתה לאחר דקות ארוכות ורק אז הבינה את המתרחש. לאחר מכן, פנתה לקבלת טיפול רפואי וכעבור יומיים התלוננה במשטרה.

במשך חודש ערכה משטרת תל אביב, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב משה אדרי, פעולות חקירה בפרשה. בסופן, החליטו החוקרים לעצור את הצעיר, שלו אין עבר פלילי. החשוד הודה בחקירתו כי קיים יחסי מין עם הצעירה אך טען כי נעשו בהסכמה מלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully