וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הפרסומת הגרועה ביותר שנעשתה אי פעם?

12.7.2016 / 11:26

פרסומת שיועדה לקדם קרם הגנה מקרני השמש זוכה ללעג מאנשי פרסום וצופים, בעקבות הבחירה המשונה של המפרסמים להציג שחף מעופף עם שלט רחוק שיורה מישבנו קרם הגנה על ילדים

צילום מסך

סרטון פרסומת המציג טיסן בצורת שחף רודף אחר ילדים תמימים על החוף ו"מחרבן" עליהם קרם הגנה - מעורר הרבה רעש ברשת וכבר זכה לכותרת המביכה "הפרסומת הגרועה ביותר שנעשתה אי פעם". הקמפיין הביזארי, שאחראית אליו סוכנות פרסום גרמנית המעסיקה קופירייטרים חסרי גבולות, נועד לקדם את מוצר קרם ההגנה של חברת Nivea, אך החברה דחתה גם היא את הפרסומת, אחרי שהבינה עד כמה בעייתית היא.

הפרסומת מציגה הורים המנסים למרוח קרם הגנה על ילדיהם הסוררים - בזמן שהם רק רוצים לרוץ ולשחק על החוף. שני מהנדסים שמסתתרים להם בין השיחים, מציצים בזאטוטים משחקים על החוף (זה כבר נשמע רע) וכשהם מזהים אחד שאינו מוגן מהשמש - הם שולחים אליו את השחף הממונע כדי שישפריץ עליו מישבנו קרם הגנה. חחחח קטעים איתם.

פרסומת ביזארית. צילום מסך
מישהו שם חשב שזה חמוד/צילום מסך

כמובן שהפרסומת עוררה דיון נרחב ברשת, כשבפה אחד כולם מסכימים שיוצריה פשוט נפלו על הראש. ג'ון הרטי, פרסומאי שעבד עם מותגים גדולים כמו Levi's ו-Audi, סיפר בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן שזו ללא ספק הפרסומת המטופשת ביותר שראה מימיו. גם בפייסבוק היו כמה שהביעו את דעתם בנושא, "אז מתברר שניוואה הכינו שחף רובוטי שמחרבן קרם הגנה על אנשים. עכשיו תורך, נאס"א", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה היסטרי. שחף בשלט רחוק שמחרבן קרם הגנה על הילדים הלא מושמעים שלכם. כנראה שזה מגיע להם".

עוד באותו נושא

פרסומות פסולות - המדריך הישראלי המלא

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • פרסומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully