וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשה נורא ובלתי נתפס": גופת כלב ערוף ראש נמצאה בחדרה

שלומי גבאי

9.7.2016 / 0:07

ניידת שיטור ווטרינרים בעיר הגיעו לזירה, שבה נמצא הכלב, אשר על פי החשד עבר התעללות קשה. "מה כבר כלב יכול לעשות שצריך לכרות את ראשו? מי שעשה את זה עלול לפגוע בבני אדם". המשטרה פתחה בחקירה. תמונות קשות לצפייה

כלב ערוף ראש שנמצא בחדרה. 8 ביולי 2016. שלומי גבאי
"אחד המקרים הקשים שראיתי". הווטרינר העירוני בחדרה, ד"ר יורם ולטר וגופת הכלב/שלומי גבאי

למוקד העירוני של עיריית חדרה דווח אמש (שישי) על גופת כלב בוגר שראשו ערוף בעיר. ניידת השיטור העירוני שהגיעה למקום יחד עם השירותים הווטרינרים העירוניים מצאו את הכלב, שלפי החשד עבר התעללות קשה שבמסגרתה נכרת ראשו. במשטרת חדרה הוגשה תלונה בנושא ונמסר כי נפתחה חקירה.

"ניסיתי לאתר שבב על גופת הכלב כדי לאתר את בעליו", סיפר ד"ר יורם ולטר, הווטרינר העירוני בחדרה, "אבל כנראה שהשבב היה בראשו של הכלב שנכרת. לפי מה שראיתי, הכלב עבר התעללות קשה. מישהו התאמץ מאוד לערוף את ראשו תוך שהשתמש בסכין ובגרזן".

עוד סיפר ד"ר ולטר כי מדובר בכלב זכר בוגר מסוג מעורב. "אני שנים רבות במקצוע וזה בהחלט אחד המקרים הקשים שראיתי", סיכם, "זה פשוט מקרה בלתי נתפס. בשל החשד להתעללות פנינו למשטרה שתחקור כיצד זה קרה ומי עומד מאחורי המעשה הנורא הזה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בפעם השנייה ביומיים: נערה בת 13 טבעה למוות בחוף שדות ים
חשד: פרץ למאגרים באינטרנט - וגנב תמונות בעלות אופי מיני של דוגמניות
חשד לרצח: גופת גבר כבן 30 נמצאה עם סימני ירי מדרום לנצרת

כלב ערוף ראש שנמצא בחדרה. 8 ביולי 2016. שלומי גבאי
"מי שעשה דבר כזה יכול לפגוע בקלות בבני אדם". גופת הכלב בחדרה/שלומי גבאי

למקום הגיעה תחילה הכוננית של השירות הווטרינרי מטעם עיריית חדרה, צילה סלמה, שסיפרה כי מיד הבחינה שמדובר במקרה חריג. לכן, לדבריה, הזעיקה גם את המשטרה וגם את הווטרינר העירוני.

"זה מקרה מזעזע, מי יכול עשות דבר כזה?", תהתה תושבת רחוב חטיבת גולני בחדרה, שבו נמצאה גופת הכלב, "מה כבר כלב יכול לעשות שצריך לערוף את ראשו? אני ממש פוחדת, מי שעשה דבר כזה יכול לפגוע בקלות בבני אדם. אני מקווה שהמשטרה תתפוס את מי שעשה זה ושיקבל עונש חמור. דין הפוגע בבעל חיים צריך להיות כדין הפוגע באדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully