וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ירדן הסתנן לישראל, ניסה לחטוף כלי רכב בכביש 90 - ונורה

צעיר המעורער בנפשו הגיע לעמק הירדן, יידה אבן לעבר כלי רכב וניסה להוציא בכוח את הנהגת ולהיכנס לרכבה. בהמשך, הוא נמלט וניסה לחטוף רכב אחר. כוחות משטרה וצבא ערכו אחריו מרדף, עד שאותר בדגניה ב' ונורה ברגלו על ידי רבש"צ. צה"ל מתחקר את האירוע

נהגת התנגשה במעקה בטיחות בכביש 90 שבעמק הירדן, לאחר שאבנים יודו לעברה ואדם ניסה לחטוף את רכבה, יולי 2016. ספק 500
הנהגת נפצעה באורח קל. זירת האירוע/ספק 500

אזרח ירדן בשנות ה-20 לחייו חצה הבוקר (שישי) את הגבול וניסה לחטוף מכוניות בכביש 90, בין הקיבוצים אפיקים לאשדות יעקב מאוחד שבעמק הירדן. הוא נמלט לאחר שניסה לחטוף שני כלי רכב, נמצא על ידי הרבש"צ של אחד היישובים בסביבה ליד הרפת בקיבוץ דגניה ב', נורה ברגלו ונעצר. מתחקור ראשוני של צה"ל עולה כי הצעיר מעורער בנפשו, ונסיבות חצייתו לשטח ישראל נמצאות בבדיקה.

הצעיר השליך אבן לעבר רכב נוסע ובו הנהגת רותם אהרוני, בת 23 תושבת רמת הגולן, שנבהלה ופגעה במעקה בטיחות. לאחר מכן, הוא התעמת עם הנהגת וניסה להוציא אותה מהמכונית בכוח, עד שנהג שעבר במקום ראה את האירוע, עצר בזירת התאונה, והחל לרדוף אחרי החשוד שנמלט. הצעירה פונתה לבית החולים פוריה שליד טבריה במצב קל.

בהמשך, הצעיר ניסה לחטוף מכונית של חבר קיבוץ אשדות יעקב מאוחד, כשל, וברח לכיוון בריכות הדגים של קיבוץ אפיקים. כוחות צבא ומשטרה הגיעו לשטח על מנת לאתר את החשוד, וכאמור הוא נתפס בידי הרבש"צ ונורה. הוא נפצע בינוני, הובהל לקבלת טיפול בבית החולים וייחקר בהמשך על ידי המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
בזמן הפגנה נגד אלימות כלפי שחורים בארה"ב: 5 שוטרים נהרגו מירי צלפים
חשד: פרץ למאגרים באינטרנט - וגנב תמונות בעלות אופן מיני של דוגמניות
התחזית: ירידה קלה בטמפרטורות, מחר - התחממות

צעיר שניסה לחטוף מכוניות בעמק הירדן בעת שנתפס בקיבוץ דגניה ב', יולי 2016. רם חכמון, ספק 500
נורה ונעצר. איש הביטחון מול הצעיר, כנראה מסתנן מירדן, ברפת בדגניה ב'/ספק 500, רם חכמון
רותם אהרוני, תושבת רמת הגולן בת 23 שהותקפה על ידי אדם שניסה לחטוף את רכבה בעמק הירדן, בבית החולים פוריה שליד טבריה, יולי 2016. דוברות המרכז הרפואי פדה פוריה, ספק 500
החשוד ניסה להוציא אותה מרכבה. אהרוני בבית החולים/ספק 500, דוברות המרכז הרפואי פדה פוריה

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, טען כי מדובר במסתנן מירדן לדבריו, "מדובר באירוע ביטחוני חמור. אנחנו מודאגים מיכולתו של ירדני לחצות את הגבול ולהסתובב ברחבי עמק הירדן. אנו מצפים שהנושא ייבדק לעומק ונקבל תשובות. האירוע החמור הוכיח פעם נוספת את חשיבות כוחות הביטחון המקומיים של היישובים שיודעים לתת מענה מהיר ואיכותי כמו שהיה באירוע הנוכחי".

תושב עמק הירדן אמר כי "מדובר באירוע חמור ומזל שהסתיים ללא נפגעים". הוא תהה מדוע לא הוקצתה כיתת הכוננות לטיפול באירוע, שכן חברים בה 25 מתנדבים המאומנים למקרים אלה ומכירים היטב את שדות העמק. כמו כן, תושבי האזור הביעו כעס על כך שהמשטרה לא השתמשה במסוק כדי לבצע סריקות.

ענת לשם, תושבת עמק הירדן, אמרה כי "מדובר באירוע מפחיד. חשבנו שלכאן זה לא יגיע. שאנחנו מוגנים אחרי שנים של שקט. מצריך שהרשויות ייתנו את הדעת על המצב החדש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully