וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל של שב"ס: אברג'יל יצא להתייחדות – הסוהרים ערכו חיפוש בתאו

6.7.2016 / 16:30

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לשב"ס בנוגע לפריט אסור שהוברח לתאו של ראש ארגון הפשיעה, נודע לוואלה! NEWS כי הסוהרים המתינו ליציאתו להתייחדות – והחרימו ציוד מהתא. גורם בשב"ס: חברו לתא התפרע וניסה למנוע את החיפוש

מאיר אברג'יל, הנחשב לאחד מראשי ארגון הפשיעה הגדול ביותר בישראל, הנאשם במסגרת פרשה 512, יצא ביום ראשון האחרון מתאו בכלא השרון על מנת להתייחד עם רעייתו. באותה העת, הסוהרים מיהרו להיכנס לתאו כדי לערוך חיפוש, על פי מידע מודיעיני, והחרימו ציוד רב, שכלל בין היתר את חומרי החקירה שנאספו בעניינו ונמסרו לו במסגרת המשפט נגדו.

לוואלה! NEWS נודע כי בימים האחרונים הגיע לשירות בתי הסוהר מידע מודיעיני, שלפיו לתאו של אברג'יל הוברח פריט אסור, ככל הנראה טלפון נייד. לאחר הערכת מצב בשב"ס, הוחלט כי בשל סמיכות קבלת המידע להתייחדות שאליה היה צפוי לצאת אברג'יל, ימתינו עם החיפוש בתאו ליום ראשון.

עוד בוואלה! NEWS:
האם מלך ארגוני הפשע יצחק אברג'יל שווה רק 94 אלף שקלים?
"אחלה שוטר, שאלוהים ישמור אותו": כשאברג'יל הגן על אפרים ברכה
הנאשמים בפרשה 512 פוצצו דיון: "המשטרה לא מספקת לנו תפילין או חטיף"

מאיר אברג'יל, בית משפט השלום, ראשל"צ, מאי 2015. ניב אהרונסון
כל הפריטים הושבו אליו. אברג'יל בבית המשפט/ניב אהרונסון

זמן קצר לאחר שיצא האסיר מתאו, נכנסו אנשי שב"ס לתא והחלו לבצע בו חיפוש. לדברי גורם בשב"ס, חברו של אברג'יל לתא החל להתפרע, במטרה למנוע את החיפוש במקום, והסוהרים נדרשו להפעיל כוח כדי לעצור אותו ולבסוף להעבירו לתא סמוך. גורם נוסף בשב"ס מסר כי כל הציוד שהוחרם במהלך החיפוש הושב לאברג'יל כבר ביום שני.

בשב"ס אישרו את פרטי הידיעה, אולם סירבו למסור פרטים נוספים על מהות המידע שהוביל לחיפוש, ואם הוא העלה את הממצאים שחיפשו הסוהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully