וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כך הפלילה סוכנת משטרתית בת 17 בתי עסק שמכרו אלכוהול לקטינים

5.7.2016 / 18:40

במסגרת פעילות המשטרה לקראת החופש הגדול, נשלחה הנערה לכמה בתי עסק לממכר משקאות חריפים כשהיא מגובה בתיעוד. היא הצליחה להפיל שישה מהם, לאחר שמכרו לה אלכוהול מבלי לבדוק את גילה בתעודת הזהות. "מנצלים תמימות של בני נוער", אמרה

עריכה: שניר דבוש

הנערה בת ה-17 שנשלחה לסייע למשטרה לאתר בתי עסק שמוכרים אלכוהול לקטינים, שהצליחה לתפוס שישה בתי עסק שמכרו אלכוהול, נראית בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS קונה אלכוהול מבעל פיצוציה בדרום ירושלים מבלי שהוא בודק את תעודת הזהות שלה. המשטרה נתנה מעטפת אבטחתית לנערה, למקרה שתיחשף, אף שלא היה צורך בכך. "אני מכירה את הסכנות ותופעות הלוואי משתיית אלכוהול", אמרה הנערה. "כואב לי שמנצלים את תמימותם של בני הנוער".

הקטינה נשלחה במסגרת הלחימה בפשיעה וההיערכות של משטרת ירושלים לחופש הגדול, שבה הוחלט להגביר אכיפה ונוכחות בשטח. בין היתר, יזמו השוטרים כמה מבצעים, גלויים וסמויים, נגד תופעת מכירת האלכוהול לקטינים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ניסיון פיגוע ליד אריאל: פלסטינית ניסתה לדקור חייל ונורתה
התיק נסגר סופית: העליון לא יקיים דיון נוסף על הרשעת זדורוב
"לכי לעזה": נוסעת יהודייה מנעה מערבייה לשבת בקרבתה ברכבת

בני נוער בגן מאיר. יותם רונן
"אני מכירה את הסכנות ואת תופעות הלוואי"/יותם רונן

למשימה גויס מרחב קדם במשטרת ירושלים ובתיאום עם הפרקליטות הפעילו בלשי הנוער את הנערה. הנערה ניגשה לשישה בתי עסק ורכשה באופן מבוים משקאות אלכוהוליים, כשהמשטרה מתעדת את הרכישות, על מנת להביא להפללתם של בעלי העסק.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, שיבח את פעילותה של הנערה ואת פעילות המשטרה. "מדובר בשובר שוויון במה שקשור למניעה ולאכיפת מכירת משקאות אלכוהוליים לקטינים, בהיבט הרתעתי וגם בכל מה שקשור לטיב הראיות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully