וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"פ שאיפשר ל"הצל" להופיע בפני חיילים נשפט לארבעה ימים בכלא

4.7.2016 / 19:55

האירוע, שאותו ארגן מפקד פלוגה בחטיבה 7, התקיים מחוץ לבסיס וללא אישור אגף כח אדם כמקובל. למפקדיו נודע על כך והוחלט להעמידו לדין. מגורם צבאי נמסר כי גם הקצין עצמו לא ידע מראש על הגעת האמן, והוחלט להמתיק את עונשו

צילום: מתוך דף הפייסבוק של הצל, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: "הצל" הופיע ללא ידיעת המפקדים בפני לוחמי גולני, בשנה שעברה)

מפקד פלוגה בחטיבה 7 ארגן אירוע שבו הופיע הראפר יואב "הצל" אליאסי והתקיים מחוץ לשטח הבסיס, שלא בתאום עם מפקדיו וללא אישור אגף כח אדם כמקובל בפקודות. למפקדיו נודע על האירוע שהתקיים ביום חמישי האחרון ולאחר בירור עם המ"פ בנושא, הוחלט להעמידו לדין. הוא נשפט לארבעה ימים בכלא.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הקצין נשפט לשבעה ימי מחבוש על התנהגות שאינה הולמת". לדברי גורם צבאי, הגעתו של אליאסי לא הובאה לידיעת המפקדים ולא אושרה בשום שלב - אך גם הקצין עצמו לא ידע מראש על הגעתו. משנשפט, הגיש הקצין בקשה להמתקת עונשו, וזו התקבלה.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבלים משרונה תכננו פיגוע המוני ברכבת: "רצו ללכוד נוסעים"
המינויים הראשונים של ליברמן: שמיר ואהרונוביץ' - פורשי ישראל ביתנו
המאבק בהסתה בפייסבוק נידון לכישלון: "עמוד הוסר, מאה קמים במקומו"

הפגנת סטודנטים מטעם תנועת אם תרצו בעקבות גל הפיגועים, אוניברסיטת תל אביב. ראובן קסטרו
ההופעה לא אושרה בשום שלב. "הצל"/ראובן קסטרו

בתוך כך, היום הגיע אליאסי למשכן הכנסת, שם נפגש עם ח"כ אורן חזן (הליכוד). חזן אמר לוואלה! NEWS כי הזמין את הראפר השנוי במחלוקת לפגישה כדי לשכנעו להתפקד לליכוד: "אני לא מסכים עם כל ההתבטאויות שלו והדרכים שלו, אבל מאות אלפי אנשים הולכים אחריו. הוא מייצג גוף רחב במדינת ישראל וראוי שהוא יצטרף לליכוד".

לדברי חזן, "בעולם שבו דונלד טראמפ הולך להיות נשיא ארצות הברית, אנחנו צריכים להתפכח ולהבין איפה אנחנו נמצאים". הצל סירב להשיב לשאלות וואלה! NEWS על מעשיו בכנסת, אך לדברי מקורביו, הוא אכן בודק את האפשרות של התפקדות לליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully