וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באמא חולדה נלחמת בנחש מסוכן כדי להציל את בנה. האם היא תצליח?

5.7.2016 / 0:04

גם לחולדות יש רגש אימהי: צפו בקרב שהתנהל בין אמא חולדה לנחש שגדול ממנה פי 5 - אחרי שזה לכד בפיו את בנה הקטן. האם היא תצליח להציל את בנה ממלתעות הנחש?

Descubre tu Mundo HD

סרטון באמת נדיר חושף את הרגעים המלחיצים בהם מנסה אמא חולדה להילחם בנחש מסוכן, כדי להציל את בנה הקטן שנלכד במלתעותיו. בקטע שובר הלבבות הזה נראית האם העצבנית רודפת אחרי הנחש, כשזה ממהר לברוח משם עם ארוחת הצהריים שלו: הבן הפצפון שלה. החולדה אינה מוותרת לנחש ועל אף שהוא גדול ממנה פי 5 - היא מסתערת עליו, נוגסת בזנבו ומסרבת להניח לו לטרוף את בנה. מה הסיכוי שלמשפחת החולדות החביבה הזאת יהיה סוף טוב?

חולדה נגד נחש. צילום מסך
אמא חולדה מנסה להציל את בנה ממלתעות הנחש/צילום מסך

באורח פלא, הנחש חש מאוים מספיק מתקיפתה של האם, הפיל את הארוחה שלו וברח משם לשיחים. היא לא ויתרה לנחש והמשיכה לרדוף אחריו כדי לוודא שהוא לא יחזור. בזמן שאמו עסוקה בלהרתיע את הנחש, בנה הקטן נותר על הכביש ללא תזוזה. המזל שיחק ליצור הקטן פעמיים - כי שנייה אחרי שהתעשת, הוא שוב רימה את המוות וזז מהכביש רגע לפני שרכב עבר שם וכמעט עלה עליו. כשהסכנה חלפה, חזרה האם אל בנה, הרימה אותו בפיה (דרך מקובלת לחולדות להוביל את צאציהן) וברחה איתו למקום מבטחים.

הקטע המרגש שפורסם השבוע בפייסבוק ע"י רוחאס מונטקינוס אנבי, צבר אלפי לייקים ותגובות נלהבות. "בתור אמא, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "וואו. לאהבה של אמא באמת אין גבולות".

עוד באותו נושא

אישה גילתה שנחש עצום מימדים חי בביתה - כבר שנים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • חולדה
  • נחש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully