וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה גילתה שנחש עצום מימדים חי בביתה - כבר שנים

29.6.2016 / 8:13

אם הייתם מתעוררים בוקר אחד ומגלים נחש עצום מימדים הזוחל מחדר לחדר בביתכם סביר להניח שהייתם צורחים הפאניקה או מתעלפים. אולם כשטרינה היברד נתקלה בסיטואציה דומה היא פשוט שלפה את הסמארטפון והעלתה פוסט משועשע בפייסבוק

אישה מאוסטרליה גילתה שנחש עצום מימדים חי בביתה/Trina Hibberd

אישה מאוסטרליה התעוררה ביום שני האחרון למחזה מחריד- נחש פיתון ענק באורך של כמעט חמישה מטרים זוחל על קיר בביתה. טרינה היברד סיפרה שראתה את היצור החלקלק נמתח בין שני חדרים. למרבה ההפתעה במקום להיכנס לפאניקה כמו אדם רגיל היא פשוט שיתפה סרטון של הידיד החדש בפייסבוק.

היברד העניקה לנחש את השם מונטי (הפייתון) והזעיקה לוכד נחשים כדי שיטפל בחבר החדש. "הוא פשוט עצום! נעלתי אותו בחדר השינה ומחכה לעזרה... החיים שלי אף פעם לא משעממים", היא כתבה בפוסט בפייסבוק.

היברד הודתה כי הנחש חי אצלה בבית לפחות 10 שנים והם שמרו עד כה על יחסים טובים. "הוא חי בגג ונוהג לזחול לאזור הבריכה שלנו בשביל מזון ושתיה. לפני הזריחה הוא זוחל חזרה אלא אם הבטן שלו מלאה מדי ממזון. אבל אני שמחה שהוא עזב, הלוכד אמר שהוא יכול להרוג קנגרו!".

לאחר שאנשים רבים חששו לגורלו של מונטי, שיתפה היברד פוסט נוסף בפייסבוק: "מונטי נמצא כרגע באזור מצוין ומלא בעכברושים. הוא יחיה את המשך חייו בטבע עם בטן מלאה ומיטה חמימה (אבל לא שלי תודה לאל, למרות שאתגעגע אליו).

עוד באותו נושא

האם היצור האגדי והמרושע בעל הזרועות הארוכות נצפה בגוגל מפות?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully