וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי על המשתזפת בביקיני ונחש הקוברה שתקף אותה

5.1.2016 / 15:29

צעירה שהשתזפה בביקיני תועדה כשנחש קוברה אימתני זוחל לעברה במהירות בכוונה לתקוף אותה - והיא בתגובה פשוט מעיפה אותו מפניה מבלי להניד עפעף. האדישות שלה מעלה חשד שמדובר באחיזת עיניים. ואכןף, אז התבררה האמת

Noel Botha

סרטון של 9 שניות שמגיע אלינו מדרום אפריקה מציג את הרגע הבלתי נתפס כשצעירה שמשתזפת בביקיני תופסת נחש קוברה איימתני בגרונו לאחר שזה ניסה לתקוף אותה - ומשליכה אותו מעברה כאילו היה סתם איזה זבוב מעצבן.

התיעוד הנדיר הזה שצולם ליד אגם ברוברטסון, שבכף המערבי, פורסם ביוטיוב ב-24 בדצמבר וצבר יותר מ-37 אלף צפיות. בקטע הקצר רואים את האישה יושבת לצד האגם ומדברת עם בחור שאינו מופיע במצלמה, כשלפתע נחש קוברה עושה את דרכו במהירות לכיוונה. היא מבחינה בו בזמן ותופסת אותו בגרונו רגע לפני שהוא מכיש אותה. אז, באדישות לא הגיונית בעליל, היא משליכה אותו חזרה אל הדשא כדי שיחזור אל המים.

התגובה האדישה של המשתזפת מעלה חשד שמדובר בזיוף - אך זה לא הדבר היחיד שמחשיד בקטע הזה. קחו לכם כמה שניות להביט היטב בסרטון ולראות אם אתם מבחינים במשהו מוזר שקורה בו. אתה רואים את מה שאנחנו רואים?

בחורה בביקיני מול קוברה. צילום מסך
תפסה נחש קוברה שניסה לתקוף אותה/צילום מסך

למקרה שפספסתם, חדי ההבחנה ביוטיוב עשו בשבילכם את העבודה והצביעו על צל של אדם נוסף שנראה בתחתית המסך אוחז בחכה. אם זה לא מספיק חשוד, גם העובדה שנחשים לא זזים במהירות כזאת ובטח שלא בקו ישר - די נוגדת את דרך התנהגותו של הנחש שנראה בסרטון. אחרי שרבים התלוננו שהקטע מזויף, הצלם הודה שמדובר במתיחה, אולם טען שהכוונה שלו הייתה למתוח את אחותו "המשתזפת" - ולא אותנו הצופים.

"הייתה לי חכה וזה נחש צעצוע", הוא סיפר ל-DailyMail, "זו הייתה מתיחה שנועדה להפחיד את אחותי. אחי ואני ניסינו להבהיל אותה אבל נראה שהיא הייתה מוכנה לזה. היא ממש לא הגיבה כמו שחשבנו. מאוד התרשמתי ממנה".

עוד באותו נושא

באמצע הנגב: צפו בקרב של חיים ומוות בין נחש לשממית

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully