וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכה שאין בתורה": אלמנתו של מרק טרם התבשרה על רצח בעלה בפיגוע

3.7.2016 / 20:20

לאחר שנפצעה בפיגוע הירי בכביש 60, שבה חוי מרק להכרה מעט לפני הלוויית בעלה מיכאל. היא עדיין אינה יודעת על הטרגדיה, והצוות הרפואי מחכה לשיפור במצבה ומנסה להכירה כדי להחליט כיצד לספר לה. "צריך להפעיל פה הרבה רגש"

צילום: באדיבות ערוץ 7

בווידאו: בני משפחת מרק אומרים קדיש בהלוויית מיכאל מרק שנרצח בפיגוע בהר חברון

חוי מרק, שנפצעה בפיגוע הירי בכביש 60 בסוף השבוע האחרון, שבה היום (ראשון) להכרה, זמן קצר בלבד לפני תחילת הלווייתו של בעלה מיכאל. היא עדיין אינה יודעת על הטרגדיה שפקדה את משפחתה באירוע הטרור הקטלני, שבו נפצעו גם שני ילדיה. בעודה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, נערכים בצוות ובמשפחה לבשר לה על מות בעלה.

מרק שבה להכרה לאחר שאתמול התייצב מצבה והיא יצאה מכלל סכנה. השפעת חומרי ההרדמה שניתנו לה פגה, אך היא עדיין מעורפלת. בתחילה, כשהתעוררה, סיפרו לה רופאיה כי היא נפגעה בתאונת דרכים, אך הצוות הרפואי, יחד עם המשפחה והעובדות הסוציאליות, יצטרכו להחליט מי יהיה זה שיגולל בפניה את סיפור הפיגוע כשמצבה ישתפר.

לקריאה נוספת:
בצה"ל חוששים שחוליית הטרור מפיגוע הירי תכה שוב: "בסוף נתפוס אותם"
פתח לא מגנה, ופרס את חסותו על סוכות האבלים של המחבלים
לא הקורבן הראשון לטרור: האסונות של משפחת הנרצח בפיגוע הירי

הלוויית מיכאל מרק, הר המנוחות ירושלים. 3 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
מקווים שבני המשפחה לא יישברו ליד חוי. הלווייתו של מיכאל מרק בהר המנוחות, היום/נועם מושקוביץ

גורם רפואי בכיר בבית החולים אמר כי ייתכן שרק בעוד כיומיים יספרו לחוי על הטרגדיה. לדבריו, הדבר תלוי בהתקדמות במצבה הרפואי. במקביל, ינסו הצוותים להכיר יותר את נקודות החולשה והחוזק של חוי באמצעות שיחות עם בני משפחתה. כך, מקווים בצוות, ניתן יהיה לקבוע מהי הדרך העדיפה לספר לה על שאירע.

"צריך להפעיל הרבה רגש להבין מי האישה וכמה היא חזקה. אנו מתייעצים עם המשפחה מי ייכנס, מי ידבר. זה מורכב", אמר הגורם. הוא הוסיף: "היא לא בהכרה מלאה, רק מגיבה לפקודות. מעריכים שייקח לפחות יום-יומיים, אלא אם תהיה הפתעה שמישהו מהמשפחה ישבר לידה או משהו כזה".

הוא סיפר כי מרק עדיין לא מבינה שהיא בבית חולים. "האחיות אומרות לה שהיא מאושפזת, אבל אף אחד לא מספר לה על מיכאל. מסבירים לה שהיא הייתה מעורבת בתאונת דרכים. לצאת עם בשורה כזו, עם כל הניסיון וכל הידע שלך, זו מכה שלא כתובה בתורה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully