וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל האולפנה בה למדה הלל: "הייתה ילדה תמימה, ילדה מושלמת"

הרב רענן הורביץ' סיפר לאולפן וואלה! NEWS על הלל אריאל, בת ה-13 שנרצחה בפיגוע בקריית ארבע. "היא הייתה מגיעה בלילות ללמוד, ילדה מבריקה". ח"כ גליק הגיע לבקר את המשפחה בבית החולים

צילום: רוני כנפו, 'אחים לשעת צרה', דוברות המשטרה וTPS, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

"היא הייתה ילדה תמימה, ילדה מושלמת", אמר היום (חמישי) לאולפן וואלה! NEWS בכאב הרב רענן הורביץ', מנהל אולפנה קריית ארבע בה למדה הלל יפה אריאל, בת ה-13 שנרצחה בפיגוע בקריית ארבע. "היא הייתה מאוד קשורה למקום הזה. הכאב גדול, ונפער פיר עמוק ורחב לצוות, לתלמידות ולחברות לספסל הלימודים כרעם ביום בהיר, באכזריות שאין לה גבולות".

"הלל מעולם לא סירב לשום בקשה או עזרה – לא של ההורים, לא של המורים ולא של החברות", ספד לה הרב. "בכיתה היא דאגה לו תמיד, היא הייתה אמאל'ה טובה, שדאגה שתלמידה לא תפגע בחברתה, ושכל אחת תקבל את מה שהיא זקוקה לו. הכול בענווה ובתמימות, בישרות ובהגינות, בשקט עוצמתי".

עוד בוואלה! NEWS:
מחבל חדר לבית בקריית ארבע, ורצח את הלל בת ה-13 במיטתה
כוחות הביטחון זיהו חדירת מחבל – ולא הספיקו למנוע את הרצח
צרפת: רצח השוטר ואשתו היה אירוע טרור; "המחבל שידר זאת בפייסבוק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלל יפה אריאל, נרצחה בפיגוע בקריית ארבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היא הייתה מגיעה בלילות ללמוד", הוסיף, "הייתה צמאה לבירור הדרך, הייתה ילדה מבריקה אם הייתה מחסירה שיעור הייתה באה ושמחה להשלים אותו עם התנצלות על כך שלא הגיעה". הרב רענן סיפר כיצד קיבלו חברותיה של הלל את הבשורה, "התלמידות ראו צורך להגיע לאולפנה, והתכנסנו למספר פרקי תהילים ודברי חיזוק".

"הפחד לא נמצא רק אצל הילדים", הבהיר הרב רענן. "גם מורות סיפרו לי שהן נעלו את הדלת בבית, וזה הדבר הטבעי ביותר. ודאי שיש פחד, לאור המציאות הזאת. זאת מצווה לבכות, אבל אני מנסה לנתב את הבכי למקום נכון".

הבנות החלו להכין שלטים במסדרונות האולפנה, סיפר הרב. "כל הכיתוב הוא על דרך החיוב, לא 'מוות לערבים'. אם הבנות שואלות 'למה הם שונאים אותנו כל כך?', אני מתחיל מההיסטוריה של העם היהודי. לפי חז"ל, במעמד הר סיני ירדה שנאה לאומות העולם, כך שזו היסטוריה ארוכה".

"התלמידות מבינות את זה", הוא מאשר. "הן לא רוצות תשובות קטנות, אלא להבין מה הקב"ה רוצה מאתנו בדור הזה. המושג ייאוש לא קיים, אז יש משבר, אבל ברגע שהתחלנו לדבר עם הבנות הייתה דממה. עשרות בנות, 45 דקות הקשבה, ואחר כך פרקי תהילים ותפילה, הן מגיבות בצורה בלתי רגילה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בקריית ארבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר אורי אריאל, בן דודו של אביה של הלל, עמיחי, הגיע לבית המשפחה בשכונת החרסינה בקריית ארבע, ואמר כי נדרשת "הרתעה משמעותית קרי גירוש משפחות מחבלים, הריסת בתיהם והחרמת כספים מהרשות. בין הירדן לים צריך להיות רק ריבון אחד – מדינת ישראל. מאידך, צריך לבנות ביהודה ושומרון אלפי בתים על אלפי דונמים".

"עמיחי הוא בן דודי", סיפר השר אריאל. "הכרתי את הלל כילדה שובבה ומלאת חיים. אנחנו לא נוקמים, נקמות הן לקדוש ברוך הוא. אנחנו ננקום בדרכנו על ידי הגדלת הבנייה, הנטיעה וההשתרשות".

ח"כ יהודה גליק, חבר של משפחתה של אריאל, הגיע לבית החולים שערי צדק בו נקבע מותה, וקרא בדמעות לחזק את הגורמים המתונים ברשות הפלסטינית, ולהפוך את הר הבית למוקד עולמי לשלום. "נכנס לתוך הבית מפלצת, דקר אותה שוב ושוב, באיזה בית חינוך מחנכים את המפלצות האלה?", נחרד גליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully