וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב נכנס לבית - ואמר לי שהיא נרצחה": הקב"ט שחזר את המאבק במחבל

30.6.2016 / 13:35

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר אייל גלמן כי עמיחי, אביה של הלל יפה אריאל בת ה-13 שנרצחה במיטתה וחבר כיתת הכוננות, "לא רצה לעזוב את הבית". הוא סיפר על ההשתלטות על המחבל: "היינו חייבים לירות, אפילו ששוקי נפצע מהירי". צפו בתיעוד הכניסה לבית

צילום: רוני כנפו, חברים לשעת צרה עריכה: ניר חן

אייל גלמן, קצין הביטחון של ההתנחלות קריית ארבע וחבר כיתת הכוננות, סיפר היום (חמישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על רגעי הדרמה שלאחר פיגוע הדקירה שבו נרצחה הלל יפה אריאל בת ה-13. "אביה, עמיחי, אמר לי כל הזמן שהיא כבר נרצחה, ולא רצה לעזוב את הבית", העיד.

לדבריו, "עמיחי ושני לוחמים מכיתת הכוננות נכנסו ראשונים לבית. המחבל קפץ עליהם ועל שוקי גלבוע ודקר אותו". גלמן סיפר כי ראה את הלל שרועה על המיטה עם הפיג'מה שלה, עם פצעי דקירה "מכל כיוון אפשרי". לאחר מכן הם התחילו מאמצי החייאה בנערה ופינו אותה לבית החולים.

במהלך ניסיון ההשתלטות על המחבל, גלבוע ככל הנראה נורה על ידי הכוחות ונפצע באורח קשה. "בהתחלה חשבנו שהבית נעול", אמר גלמן והמשיך כי "הם חתרו למגע ונלחמו כמו אריות כדי לעצור את המפגע הזה שרצה להמשיך למוסד החינוכי. זו הייתה לחימה מטווח אפס. לא הייתה לנו ברירה אלא לירות מיד, אפילו ששוקי נפצע מהירי".

הפיגוע בקריית ארבע - עדכונים אחרונים:
אמה של הנרצחת בת ה-13: "הלל ישנה בשלווה - והמחבל בא ודקר אותה"
המחבל מקריית ארבע: "המוות הוא זכות, ואני דורש את זכותי"
כוחות הביטחון זיהו חדירת מחבל – ולא הספיקו למנוע את הרצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריאל הייתה שרועה עם פצעי דקירה "בכל מקום אפשרי". חדרה של הנערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוחמד טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, דילג הבוקר מעל גדר הביטחון של קריית ארבע, הגיע לבית, המבודד יחסית בשכונה ונמצא בסמוך לישיבה התיכונית במקום, ופרץ לחדרה של הנערה. הוא דקר אותה כמה פעמים בעודה ישנה במיטתה.

עם קבלת הדיווח על הפיגוע, הוקפצה למקום כיתת כוננות וירתה בו למוות. במהלך ההשתלטות על המחבל נפצע באורח קשה גלבוע, בן 31. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה. גלבוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה. בשעות הצהריים החל צה"ל להיערך לכתר את הכפר בני נעים, שממנו יצא המחבל שביצע את הפיגוע. בנוסף לכך, כוחות צה"ל פעלו בתוך הכפר ונכנסו לבית המחבל לצורכי תחקור.

אמה, רינה, אמרה היום כי "הלל ישנה, רגועה ושלווה, ילדה שמחה. בא מחבל ורצח אותה במיטה שלה". היא הוסיפה: "אני רק מבקשת שכל אחד יתבונן בכאב. תבואו לנחם ולחזק, להגיד שקריית ארבע שלנו ושאפשר לחיות בה ולהמשיך עם האהבה למקום ולארץ. הלל יהיה זכרך ברוך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד טראיירה, מחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקריית ארבע. 30 ביוני 2016. טוויטר, צילום מסך
המחבל שרוע על הרצפה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully