וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מי יציל את האריה המורעב שלכוד בתימן?

29.6.2016 / 11:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

נמל התעופה אטאטורק שבאיסטנבול שב הבוקר לפעילות סדירה, זאת לאחר הפיגוע המשולב שאירע שם אתמול שבו נהרגו לפחות 36 בני אדם ונפצעו כ-150. משרד החוץ בירושלים הודיע הבוקר כי נוצר קשר עם אחרון המנותקים הישראלים במדינה.

בני משפחתו של החייל הנעדר אורון שאול הפגינו הבוקר מחוץ למשרד ראש הממשלה בירושלים בקריאה שלא לחתום על הסכם הפיוס עם טורקיה. בני המשפחה שוחחו עם שרי הקבינט שעצרו לדבר איתם בטרם נכנסו לדיון על ההסכם.

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן הודיע הבוקר כי הצעת החוק לביטול חזקת הגיל הרך תתוקן, והחוק יבוטל רק עבוד ילדים שגילם עולה על שנתיים וחצי. ח"כ יואב קיש, יוזם ההצעה, נטש בזעם את הישיבה בעקבות ההחלטה.

קבוצה של פעילים למען בעלי חיים בתימן מנסים לגייס תרומות כדי להמשיך ולדאוג לבעלי החיים שנותרו לכודים בגן החיות באזור טאיז, אזור מוכה קרבות במדינה. הפעילים מסכנים את חייהם מדי יום כדי להאכיל את החיות, ובהן האריה שבתמונה, שנותר מורעב ולכוד בכלוב מלא דם. הפעילים מקווים שיוכלו להמשיך לדאוג להם כמה שיותר זמן.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully