וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: השוטר שהציע נישואים לבן זוגו כבש את הרשת

26.6.2016 / 14:02

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

לקראת פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, בדיקת וואלה! NEWS מגלה כי מרבית שרי הממשלה לא תומכים בפתרון שתי המדינות. מהבדיקה עולה כי ארבעה שרים בלבד תומכים בפתרון, מול תשעה מתנגדים. היתר סירבו להשיב לשאלה.

בית הדין הצבאי ביפו דן היום בעניינו של אלאור אזריה, החייל המואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. במהלך הדיון התגלה כי עופר אוחנה, נהג האמבולנס, שתועד בועט בסכין המחבל, ניהל שיחה עם אזריה ואביו לאחר התקרית שבה אמר לאב לחפש עורך דין טוב לבנו.

הממשלה אישרה היום את הרפורמה שיזם שר הבריאות, יעקב ליצמן, בתחום השימוש בקנאביס למטרות רפואיות ומחקר. הרפורמה נועד להבטיח שהמוצרים ייוצרו בתנאי איכות ראויים ויונפקו בבתי מרקחת, כמקובל בתחום התרופות.

הסרטון שכבש את הרשת בסוף השבוע: במהלך מצעד הגאווה שנערך בלונדון הציע שוטר נישואים לבן זוגו הנרגש. השוטר יצא מהשורות המסודרות של אנשי הביטחון, כרע ברך, וקיבל את התשובה המיוחלת: "איי דו". הסרטון, כצפוי, הפך ויראלי.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה במידות החום וייעשה נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully