וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הזכייה באליפות: נבחרת ההתעמלות התארחה במעון ראש הממשלה

נבחרת הבנות הוכתרה השבוע אלופת אירופה. נתניהו בירך אותן ואמר: "הבאתן גאווה גדולה וכבוד למדינה". רעייתו שרה הוסיפה: "תזכרו לנצור את הרגעים הללו כדי לספר לילדים ולנכדים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו אירחו את אלופת אירופה, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, 23 ביוני 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
הזוג נתניהו עם המתעמלות והמאמנת/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו אירחו שלשום (חמישי) במעון ראש הממשלה בירושלים את נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, שהוכתרה השבוע אלופת אירופה.

הנבחרת זכתה השבוע בפעם הראשונה במדליית זהב ותתחרה באולימפיאדה בריו בחודש הבא. ראש הממשלה בירך את המתעמלות ואמר להן: "כל הכבוד. הבאתן גאווה גדולה וכבוד למדינה. יש לכן את זה בלב, ובזיכרון, גם של העולם, גם שלנו ובעיקר שלכן. תמשיכו להצליח. אנחנו מאוד גאים בכן ואוהבים אתכן ואתן צריכות להיות גאות במה שעשיתן".

לקריאה נוספת:
התעמלות אומנותית: נבחרת ישראל זכתה בזהב בצרפת
התעמלות אומנותית: נבחרת ישראל הוסיפה מדליות זהב וכסף בפינלנד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו אירחו את אלופת אירופה, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, 23 ביוני 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
סלפי עם גברת נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

שרה נתניהו הוסיפה: "זה הישג מדהים מה שעשיתן. הבאתן המון כבוד למדינת ישראל. זה מרגש מאוד. תזכרו לנצור את הרגעים הללו כדי לספר לילדים ולנכדים. זאת זכות".

בתגובה, הודתה להם אחת המתעמלות והוסיפה: "אנחנו מאוד גאות לייצג את המדינה והיה מאוד מרגש כשעמדנו על הפודיום בזכייה. היו לי דמעות בעיניים, כשהבנתי שהבאתי גאווה למדינה. תודה לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully