וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נחש פיתון שהשיל את עורו – נלכד בתוכו במשך שעות

20.6.2016 / 14:11

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט התיר היום לספיר ניסני, העיתונאית החשודה בשפיכת שמן רותח על אמה, לצאת להלוויית אמה שמתה אתמול מפצעיה. כמו כן, לוואלה! NEWS נודע כי המשטרה שינתה את סעיפי החשד נגד ניסני, החשודה כעת בסעיף רצח.

כחודש אחרי שתושבים ביישובים הסמוכים לגבול לבנון הבחינו כיצד בן לילה נבנו מגדלי שמירה בצדו השני של הגבול, בשבוע האחרון הצטרפו אליהם מגדלי שמירה נוספים, ובדומה לקודמיהם הם הוצבו במרחק מטרים בודדים מהגבול. "המגדלים מאוישים באופן קבוע", סיפר אחד מתושבי האזור.

המשטרה פשטה היום על בתיהם ומשרדיהם של 19 חשודים בהונאה בהיקף של יותר מ-200 מיליון שקלים. על פי החשד, גורמים מחברות כוח אדם חברו לבתי עסק לשירותי מטבע ויצרו מנגנון של דיווחים כוזבים והמרת כספים. בפרשה מעורבת גם חברה ציבורית שהמסחר במניותיה הופסק היום.

נחש פיתון המתגורר במרכז לזוחלים באליס ספרינגס השיל את עורו בצורת עיגול, ונלכד בתוכו במשך שלוש שעות עד שלבסוף הצליח לצאת. המאורע הנדיר תועד בעדשת המצלמה של המטפלים במרכז, והפך ויראלי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה נוספת במידות החום. מחר - חם מהרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully