וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיווינו שנדע את האמת": אחרי מות אמה - ניסני תואשם ברצח?

הפרקליטות תדרוש לחקור את ספיר ניסני, ששפכה שמן רותח על אמה, בגין המתה, אולם טרם ידוע איזו עבירה תיוחס לה. אחותה של האם, שמתה מפצעיה לאחר שנפגשה עם בתה החשודה: "הפסדנו בן אדם מקסים"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מקורבת לניסני בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אחרי מעצר העיתונאית

"הייתי לידה כשהיא נפטרה. הפסדתי אחות מקסימה, בן אדם מקסים, ההפסד כולו שלנו" – כך אמרה זלדה, אחותה של מרים ניסני בת ה-51, שמתה אמש (ראשון) מפצעיה, חודשיים לאחר שבתה, העיתונאית ספיר ניסני, שפכה עליה שמן רותח. לטענת החשודה, היא מעדה על שואב אבק ומדובר בתאונה.

ניסני, בת 24 מכפר סבא, נעצרה ב-22 באפריל. על פי החשד הראשוני היא ניסתה לגרום למות אמה בכך ששפכה עליה שמן רותח, והיא נחקרה בחשד לניסיון רצח. מעצרה הוארך מאז כמה פעמים. בתחילת החודש שעבר הועבר תיק החקירה לפרקליטות לעיון והחלטה, ובמקביל נערכו השלמות חקירה בתיק. לאחר מכן, ערכה הפרקליטות שימוע לניסני. לפי שעה היא חשודה בגרימת חבלה וברשלנות.

עתה, עם מות האם, הפרקליטות תדרוש להעביר את התיק מחדש לידי חוקרי משטרת מרחב השרון במטרה לחקור אותה בגין עבירה של המתה. עם זאת, טרם ידוע איזו עבירה בדיוק תיוחס לניסני – רצח, גרימת מוות ברשלנות או הריגה.

לקריאה נוספת:
החשודה בניסיון רצח אמה לאחותה: "אימא שיקרה בצווי ההגנה נגדי"
מבוכה למשטרה: העיתונאית החשודה לא תואשם בניסיון רצח אמה
אם כל חטאת - מה גורם לבת לנסות לרצוח את אימה?

מירי ניסני, אמה של העיתונאית ספיר ניסני 19 ביוני 2016. באדיבות המשפחה
"בן אדם מקסים". מרים ניסני/באדיבות המשפחה

מפרוטוקולים של הארכות מעצרה של ניסני עולה כי החשודה הייתה בסכסוך מתמשך עם אמה. "ספיר ניסני איימה שתהרוג את אמה בעבר ואמרה לה 'שתישרפי'", נטען.

בפרוטוקולים תואר כי ניסני ואמה היו בסכסוך שנמשך שנים, ופורטו עדויות על מצב נפשי בעייתי של העיתונאית. "אחיותיה של ניסני מעידות על החרפה משמעותית בשבועות האחרונים, כולל מריבות מדי ערב", סיפרה נציגת המשטרה בדיונים. "אמה הייתה נועלת את חדר הארונות שלא תגנוב כסף, שלא תגנוב חפצים ותבלינים".

ניסני ואמה נפגשו זמן קצר לפני מותה

ספיר ניסני הגיעה לראות את אמה אתמול בבית החולים שיבא טרם פטירתה מפצעיה. "המשטרה אפשרה לספיר להתייחד עם אמה לפני שנפטרה, והיא עדיין לא מעכלת את הבשורה הקשה. חשוב להדגיש שעל פי כל הראיות, מדובר בתאונה טרגית ולא במעשה מכוון", אמר עו"ד גיא עין צבי, פרקליטה של ניסני מטעם הסניגוריה הציבורית.

אחיותיה של החשודה, קסם ופליאה, אמרו כי הן היו אופטימיות באשר למצבה של האם עד לרגע האחרון. "קיבלנו את זה בצער רב, בכאב ובתדהמה. למרות הפציעה, כולנו היינו ריאליים לגבי חומרת הפציעה. זו פציעה שהייתה קשה, אבל הזמן שחלף נטע בנו תקווה שהאימא תוכל לאגור את הכוחות האפשריים, להחלים ובעיקר לחזור להכרה ולפתור את התעלומה. קיווינו שהאימא תחלים כדי שנוכל לדעת מה קרה באותן דקות שבהן היא היתה יחד עם ספיר", סיפר בשם האחיות עורך דינן, ברק פרידמן, שמייצג את השתיים בבקשה לצו הרחקה מניסני.

(עדכון ראשון: 21:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully