וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע משרונה שהשליך כיסא על המחבלים: "פעלתי למרות המחיר הכבד"

19.6.2016 / 12:05

חגי קליין, שנפצע קשה בפיגוע בתל אביב לפני כעשרה ימים, סיפר על האירוע מבית החולים איכילוב שבו הוא עדיין מאושפז. "זיהיתי אדם יורה והבנתי שצריך לנטרל את האירוע", אמר והוסיף: "זה לא ברור מאליו שאני עומד פה"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

חגי קליין, הצעיר שהשליך כיסא על המחבלים בזמן הפיגוע במסעדת "מקס ברנר" בתל אביב לפני כעשרה ימים ונפצע, התייחס היום (ראשון) מבית החולים לפעולתו האמיצה. "חתרתי למגע גם במחשבה שיהיה מחיר אישי כבד", אמר הבוקר באיכילוב. "זיהיתי אדם יורה והבנתי שצריך לנטרל את האירוע, ולכן קפצתי עליו עם הכיסא".

קליין נפצע קשה בפיגוע שגבה את חייהם של ארבעה בני אדם ביום רביעי לפני כשבוע וחצי. הוא תועד במצלמות האבטחה משליך כיסא על המחבל בזמן הירי הקטלני. "זה היה ערב רגיל, ישבתי בשרונה בבנדיקט, אכלתי, נהניתי ופתאום זיהיתי אדם יורה", סיפר קליין על רגעי האימה. "חתרתי למגע וניסיתי להביא לסיום האירוע, גם במחשבה שיהיה מחיר אישי כבד".

הפיגוע בשרונה:
הצעיר שנורה בראשו בפיגוע חזר לשרונה: "להיזכר בזה מצמרר אותי"
בת ההרוגה חזרה לזירת הפיגוע בשרונה: "חיכיתי לה אבל היא לא תחזור"
"חשבנו שמדובר בצילומי ריאליטי": עובדי מתחם שרונה מנסים להתאושש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ברור מאליו שאני עומד פה". קליין בבית החולים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפצוע הוסיף: "זה לא ברור מאליו שאני עומד פה ומדבר אתכם. ההתאוששות המהירה – הודות לטיפול המסור באיכילוב". הוא ציין כי הוא ומשפחתו זכו בשבוע האחרון לתמיכה רחבה מצד בני משפחה, מכרים, וגם זרים בארץ ובחו"ל שבאו לפה. "אני רוצה להודות לכולם, אני רוצה לאחל החלמה לשאר הפצועים ולהשתתף בצערם של ההרוגים", אמר.

ד"ר אייל חשביה, מומחה לטראומה בבית החולים איכילוב, הסביר על מצבו הרפואי. "חגי היה אחד מהפצועים הקשים, נפצע ממספר קליעי ירי, ייצבנו את מצבו, ניתחנו אותו, טיפלנו בו באינטנסיביות במשך יומיים. מצבו הלך והשתפר והוא יצא ממחלקה כירורגית והוא מוכן לשחרור".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תיעוד מצלמות אבטחה ירי מתחם שרונה. מערכת וואלה! NEWS
צילום מתוך תיעוד הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully