וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד נרחב: גופתו של חשוד ברצח בחולון נמצאה ברמת גן

19.6.2016 / 8:02

אלפונסו עזריה, תושב חולון בן 63, שהתנהל נגדו מצוד משטרתי ביממה האחרונה, נמצא הבוקר ללא רוח חיים, לאחר שקפץ מהקומה השמינית של מבנה באתר בנייה. הוא נחשד שרצח אתמול את מאיר שנטובי, בן ה-57 בדירה בחולון. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון, עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

אלפונסו עזריה, תושב חולון בן 63, החשוד ברצח שאירע אתמול (שבת) בעיר, נמצא הבוקר ברחוב המעיין ברמת גן, כשהוא ללא רוח חיים. להערכת המשטרה, עזריה קפץ מהקומה השמינית של הבניין באתר הבנייה שבמקום, במהלך המצוד שניהלה המשטרה נגדו. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו. אתמול פנתה המשטרה לעזרת הציבור בחיפושים אחריו, לאחר שנראה לאחרונה בצפון תל אביב, מתחת למחלף ההלכה על נתיבי איילון.

עזריה חשוד ברצח מאיר שנטובי, גבר בן 57, בדירה ברחוב הצופים בחולון. שנטובי נמצא כשסכין נעוצה בגבו. הנרצח נעדר במשך כיממה ואותר באמצעות איכון הטלפון הנייד שלו בדירה ברחוב הצופים בחולון. לאחר איכון הטלפון הנייד, פרצה המשטרה לדירת חברו של הנעדר - ושם מצאה אותו שוכב על בטנו ללא רוח חיים באחד החדרים. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו.

עוד בוואלה! NEWS:
"חשבתי שאני מעל החוק": כך נאלץ שליט השוק האפור המודח להיפרד מהמיליונים
"מה אבא יגיד כשאחזור בלי הטרקטורון?": מבצע אכיפה משטרתי בחופים
"שכחו אותנו": אמו של הצעיר שנרצח בפיגוע הסנפלינג דורשת תשובות

זירת החשד לרצח בחולון שבה נמצא תושב רמת גן ללא רוח חיים עם סכין נעוצה בגבו. 18 ביוני 2016. מגד גוזני
שנטובי נעדר במשך כיממה. זירת הרצח, אתמול/מגד גוזני

צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה, וצוות חקירה מיוחד הוקם לבדיקת נסיבות האירוע. כוחות גדולים של משטרת תל אביב, וגם מסוק משטרתי, סרקו בנתיבי איילון, בסמוך לגשר ההלכה, ובשכונות באזור צפון תל אביב, באזור בבלי ופארק הירקון, בחיפושים אחר החשוד ברצח. זאת לאחר שמכוניתו של החשוד ברצח נמצאה נטושה על גשר ההלכה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים עם מיניבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully