וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ארה"ב בישראל: "החרם על ישראל מסכן את האינטרסים האמריקניים"

15.6.2016 / 17:45

דן שפירו התייחס בכנס הרצליה ל-BDS וחזר על כך שהממשל האמריקני מתנגד לפעילותה. ברקע בניית בניין ליהודים בלב שכונת סילוואן, אמר: "על הפלסטינים להימנע מאלימות והסתה – ועל ישראל להימנע מהרחבת התנחלויות"

עריכה:

שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו, התייחס היום (רביעי) בכנס הרצליה לבנייה בהתנחלויות ברקע אישור בניית בניין ליהודים בלב שכונת סילוואן שבמזרח ירושלים. "בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני, ארצות הברית ממשיכה להדגיש את מחויבותה לתהליך השלום וקוראת לצדדים להימנע ממהלכים שפוגעים בתהליך. על הפלסטינים להימנע מאלימות והסתה נגד ישראל - ועל ישראל להימנע מהרחבת ההתנחלויות", אמר.

שפירו התייחס גם לתנועת ה-BDS וחזר על כך שהממשל האמריקני מתנגד לפעילותה. "לאחרונה דובר רבות על אתגר ה-BDS, וזו הזדמנות להביע שוב את עמדת הממשל האמריקני על כך שיש להיאבק בתופעה הזו בכל כלי. ארצות רואה בתופעת ה-BDS לא רק כלא מוסרית, אלא כזו שמסכנת אינטרסים אמריקניים מובהקים של השקעה בישראל, האצת מחקר ופיתוח משותפים, ועוד", אמר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גורם ביטחוני בכיר מאיים: "העימות הבא מול חמאס חייב להיות האחרון"
סוריה: עשרות הרוגים בקרבות בין המשטר למורדים בחאלב
שריפה פרצה ביער ירושלים: דיירי השכונות הסמוכות התבקשו להסתגר בבתים

דן שפירו ובוז'י הרצוג בביקור בבית החולים סורוקה. יולי 2014. ניב אהרונסון
"בימים אלה אנחנו מאוחדים סביב המאבק בטרור ובאלימות". שפירו/ניב אהרונסון

כמו כן, שפירו התייחס לפיגוע בתל אביב, שבו נרצחו ארבעה בני אדם בשבוע שעבר, ואמר: " לפני מספר ימים ביקרתי בשרונה מרקט בתל אביב כדי להביע את השתתפותי ואת השתתפות העם האמריקני באובדן המצער, וכדי להביע תקווה לרפואה שלמה ומהירה לפצועים. בימים אלו כולנו מאוחדים סביב המאבק בטרור ובאלימות".

על הטבח באורלנדו, שבו נרצחו 49 בני אדם, אמר: "אני רוצה להודות לידידינו בישראל על הסולידריות העמוקה בעקבות הפיגוע המחריד באורלנדו. קהילת הלהט"ב ספגה אובדן כואב במיוחד, אך לא רק היא הותקפה אלא כל העם האמריקני. עמנו מאוחד כעת סביב השאיפה לחיים בטוחים וחופשיים והממשל יפעל לשם כך בתוך גבולות ארצות הברית, כשמחוצה לה נמשיך להילחם בטרור ובסכנות לביטחון העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully