וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מה קרה לקנגורו שנכנס לבית קפה באוסטרליה?

15.6.2016 / 14:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נתניהו התייחס היום לפרסום על התנגדות הבית הלבן לתוספת התקציב שהקונגרס הקצה לישראל, והבהיר כי אין כל קיצוץ בסיוע האמריקני. לפי לשכת ראש הממשלה, מדובר בוויכוח פנימי בין הקונגרס לבית הלבן על גודל התוספת השנתית לתכנית ההגנה מפני טילים.

מרבית קציני המשטרה מהמטה הארצי שפרשו לאחרונה נכשלו בשאלון האמינות החדש שהנהיג המפכ"ל רוני אלשיך עם כניסתו לתפקיד – כך נודע היום לוואלה! NEWS. גורמים בסביבת אלשיך מציינים כי חלק מהקצינים שנכשלו החלו בקמפיין נגד המפכ"ל שכולל הטלת ספקות ביכולותיו.

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן וח"כ יגאל גואטה הגיעו היום להסכם שנועד לפתור את המשבר בנושא מינויו של רמי סדן לראשות דירקטוריון ערוץ 10. לפי הסיכום, המקובל על הדירקטוריון, סדן לא יחל לכהן בתפקידו עד לאחר הכרעת בג"ץ בנושא צו העיכוב למינוי.

אורח לא רצוי נכנס השבוע לבית קפה במלבורן אוסטרליה: קנגורו. החיה המקפצת זרעה קצת הרס במקום לפני שנתפסה על ידי מומחית לבעלי חיים, שהשיבה אותה לבסוף בחזרה לטבע.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully