וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה לפגוש את בן דודו בגן עדן: הצהרת תובע למחבל שדקר חייל בת"א

13.6.2016 / 14:59

הצהרת תובע הוגשה בבית משפט השלום בת"א נגד עמר ג'נדב, שחשוד בדקירת חייל לפני כשבועיים, ומעצרו הוארך ביומיים. בחקירתו טען כי חשב שאם ירצח חייל יהודי יעלה לגן עדן ויגיע לדרגת שאהיד

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז

שב"כ סיים את חקירתו של המחבל שדקר לפני כשבועיים חייל בשכונת נחלת יצחק ברחוב יגאל אלון בתל אביב ופצע אותו באורח קל. היום (שני) הוגשה הצהרת תובע נגד המחבל, עמר ג'נדב, בן 19 מסלפית שמדרום לשכם. השופטת רונית פוזננסקי כץ מבית משפט השלום בעיר האריכה את מעצרו ביומיים.

בחקירתו אמר ג'נדב כי בן דודו נהרג כמה ימים לפני הפיגוע בתאונת עבודה באתר בנייה ברמאללה, לאחר שנדרס על ידי דחפורון (בובקאט). לכן, לדבריו, חשב כי אם ירצח חייל יהודי הוא יעלה לדרגת שהיד ויגיע לגן עדן לצד בן דודו, שאליו הוא היה קרוב כמו לאח.

עוד בנושא:
חשד לפיגוע: חייל נפצע באורח קל מדקירות בתל אביב
אביו של החייל הפצוע: "הוא צרח, 'אבא, מחבל דקר אותי!'"
טילטיל רדף אחר המחבל: "זו השכונה שלי - ההורים שלי גרים שם"

זירת פיגוע דקירה בתל אביב רחוב פרי מגדים. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי באמצעות וואווי

לבקשת שב"כ נשלח לבית המשפט חוקר ימ"ר תל אביב ולדימיר סבשינסקי, שהצהיר כי בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד ג'נדב בתוך כמה ימים. עוד ביקש סבשינסקי להסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על החקירה, שממנה עולה כי החשוד עבד באתר בנייה סמוך לאחר שנכנס לישראל שלא כחוק וכי הדקירה נעשתה בעזרת מברג. ג'נדב אף שחזר את המעשה במהלך חקירתו בשב"כ.

הפיגוע אירע ברחוב פרי מגדים בתל אביב, שבו מתגורר החייל. צוותי מד"א שהגיע לזירה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. לפי סרטון מזירת האירוע, שמתעד את המרדף אחר החשוד, המחבל נכנס לאחד הבניינים באזור ואחריו רדפו כמה אזרחים, אחד מהם עם מקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully