וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילטיל רדף אחר המחבל: "זו השכונה שלי - ההורים שלי גרים שם"

31.5.2016 / 11:10

כוכב הריאליטי הצטלם לתכנית באזור בתל אביב שבו אירע פיגוע דקירה. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפר על רגעי המרדף אחר המחבל: "זה היה מאוד מפחיד. אני מודה לאלוהים שלא היה עליו מטען חבלה"

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עורך וידאו: ניר חן, צילום: יותם רונן

לזירת פיגוע הדקירה שאירע אתמול (שני) ברחוב יגאל אלון בתל אביב, נקלע כוכב תוכניות הריאליטי לירון (טילטיל) אורפלי, שהיה באזור, לצילומי פרק של תכנית בהשתתפותו. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפר כיצד, מבלי לחשוב פעמיים, לדבריו, הצטרף למרדף אחר המחבל הדוקר.

"צילמתי את התכנית שלי, הייתי שם עם מושיק גלאמין ברכב", סיפר. "יצאנו רגע החוצה, שמעתי צעקות 'מחבל, מחבל' ויצאתי החוצה". לדבריו, "נחלת יצחק זו השכונה שלי, שבה גדלתי, ההורים שלי גרים שלושה בניינים משם. לקחתי קרש שראיתי בקרבת מקום ורצתי לכיוון שבו אמרו לי שהמחבל נמצא".

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה בעליון: הופחת עונשו של הגבר שהרג את האיש שאנס אותו
כך ייראה יומו הראשון של ליברמן במשרד הביטחון
בית חולים ללא עישון: איכילוב יהפוך לנקי מסיגריות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורפלי רודף אחרי המחבל, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רצתי לכניסה לבניין וראיתי דם ליד המעלית בכניסה לבניין", שחזר. "שאלתי מישהי, אולי האימא של החייל או מישהו אחר, 'איפה המחבל?' היא אמרה לי שהוא בכיוון השני". אורפלי סיפר כיצד רץ לבניין שאליו נכנס המחבל והחל לעלות במדרגות. לדבריו, הוא נתקל בשתי נשים בחדר המדרגות שרצו לצאת מהחלון וקרא להן לסגור את החלונות. "ברגע שהמחבל הגיע לקומה האחרונה לא היה לו לאן לברוח, המשטרה והאזרחים שהיו שם סגרו עליו", אמר אורפלי.

"זה היה קטע מאוד מפחיד, עכשיו אני מדבר אתך כשאני רגוע, אני רק מודה לאלוהים שלא היה לו מטען חבלה, אחרת לא הייתי מדבר אתך היום - לא אני ולא לפחות 15 איש, שוטרים ואזרחים, שהיו שם", סיפר אורפלי על תחושותיו בעת המרדף. לדבריו, הוא מכיר את שכונת נחלת יצחק היטב וידע להעריך לאן יברח המחבל. "לא חשבתי על עצמי, לא חשבתי כלום, רק על ילדי השכונה, ההורים שלי, נחלת יצחק מאוד קרוב ללב שלי, האמוציות נתנו לי להמשיך בדבר הזה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טילטיל. סמי טהרני, מערכת וואלה! NEWS
"חשבתי רק על ילדי השכונה". לירון/מערכת וואלה! NEWS, סמי טהרני

אורפלי סיפר עוד כי לאחר שהסתיים המרדף הוא היה נסער מאוד והתקשה לישון בלילה. לדבריו, הוא היה במרחק מטרים ספורים מהמחבל בזמן מעצרו והמראה של השוטר שדרך את נשקו לכיוונו לא מרפה ממנו. הוא הוסיף כי שמח לשמוע שמצבו של החייל שנפצע בפיגוע טוב וכי ישמח להיפגש עמו.

"לא חשבתי שיקרה לי דבר כזה, אף אחד לא מאמין שזה יקרה לו ופתאום את נמצאת בסיטואציה שלך זה קורה, כשאת נמצאת בסערה הזאת, את רק רוצה לעזור. אצלנו אנשים מדברים אחד לשני לא יפה, מלכלכים, אבל ברגע שמשהו כזה קורה את רואה את הלכידות. ראיתי את זה על האנשים בעיניים, אנשים מוכנים לעזור זה לזה. אנשים עזבו את הטוסטוסים באמצע והתגייסו לעזור", סיכם אורפלי את תחושותיו בעקבות אירועי אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully